دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
حضور «ثالث» در نمایشگاه‌های بیرجند و یاسوج با 20 اثر جدید/ استقبال مخاطبان خوب است

نشر «ثالث» در نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج با بیش از 120 عنوان کتاب حضور یافته است؛ این آثار که 20 عنوان آنها چاپ نخست است، با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «ثالث» از جمله ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج است. این ناشر درحالی سومین دوره حضور خود در این نمایشگاه‌ها را تجربه می‌کند که 20 عنوان از کتاب‌های خود را برای نخستین‌بار در این نمایشگاه‌های عرضه کرده است.
 
از میان این 20 عنوان اثر جدید می‌توان به کتاب‌های «مسافرخانه، بندر، بارانداز» اثر احمدرضا احمدی، «آمدیم خانه نبودید» اثر نسرین ظهیری، «در عین حال» ترجمه رضا فرناز، «به رسم حقیقت و زیبایی» اثر محمود معتقدی و «گفت‌وگوهایی با گئورگ لوکاک» ترجمه امیر مهرگان اشاره کرد.
 
غرفه نشر «ثالث» در نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج در 13 بخش اصلی طراحی و راه‌اندازی شده است؛ این 13 بخش عبارت‌اند از «فلسفه»، «علوم اجتماعی»، «ادبیات ایران»، «ادبیات ترجمه»، «زندگی و شعر شاعران معاصر»، «تاریخ شفاهی ادبیات معاصر»، «تاریخ ایران و جهان»، «فرهنگ عامه و اسطوره»، «دین و عرفان»، «روانشناسی»، «شعر ایران و شعر ترجمه»، «متون کهن» و «کودک و نوجوان».
 
به گفته مهشید کشتیرانی، مدیر روابط عمومی انتشارات ثالث، این انتشاراتی در سال‌های پیشین حضور خود در نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج، میزان فروش بسیار پایینی داشت، اما در این دوره خوشبختانه آثار با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند.
 
وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج، تاکنون با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نشده‌ایم. خوشبختانه مسائلی که در دوره‌های پیشین با آنها مواجه می‌شدیم اعم از نقص دستگاه کارت‌خوان، تهویه و مکان غرفه، در این دوره مرتفع شده‌اند.
 
نهمین نمایشگاه استانی کتاب بیرجند و چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب یاسوج  باهمت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذرماه افتتاح شده‌اند و تا 11 آذماه برپا خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط