شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰
مدیر فروشگاه صریر: کتاب دفاع مقدس نباید مناسبتی تبلیغ شوند

مدیر فروشگاه «صریر» از کتاب «عباس دست‌طلا» به عنوان پرفروش‌ترین کتاب این فروشگاه تا ماه دهم سال نام برد و گفت: نباید کتاب‌های دفاع مقدس فقط در مناسبت‌ها تبلیغ شوند.

 مهدی سلیمانی، مدیر فروشگاه صریر واقع در خیابان انقلاب اسلامی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتاب‌ «عباس‌ دست طلا» با فروش 300 نسخه پرفروش‌ترین اثر این فروشگاه تا این زمان از سال 1393 (دهم دی‌ماه) بوده‌ا ست. شیوه فروش این آثار تک‌فروشی بوده است.

وی تبلیغات گسترده را بر فروش این کتاب‌ها موثر دانست و افزود: البته نرم‌افزار‌های چند‌رسانه‌ای انتشارات صریر و فیلم‌های مستند شهید آوینی نیز با استقبال خوبی مواجه‌اند. بیشتر مراجعان این فروشگاه، دانشجویان و رزمندگان سال‌های جنگ تحمیلی‌اند.

مدیر فروشگاه صریر با بیان این‌که مراجعان فروشگاه صریر انتظار تخفیف برای خرید آثار دارند، گفت: طرح‌ حراج کتاب چندین بار در طول سال انجام می‌شود اما این طرح‌ها با حمایت‌ نهاد‌ها و سازمان‌ها همراه نیست. همچنین معمولا در فروش آثارمان تخفیف‌هایی درنظر می‌گیریم که از سود نهایی فروشگاه می‌کاهد.

سلیمانی ادامه داد: فروش آثار دفاع مقدس به طور کلی با استقبال چندانی مواجه نیست. تبلیغات از طریق رسانه‌هایی چون تلویزیون و رادیو می‌تواند تاثیرگذار باشد. البته سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم اخبار خوبی منتشر می‌کنند اما معمولا بیشترین اخبار کتاب‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس منتشر می‌شوند. معتقدم که نباید به شیوه مناسبتی به تبلیغ کتاب‌های دفاع مقدس پرداخت.

فروشگاه صریر در خیابان انقلاب بین خیابان 12 فروردین و خیابان فخر رازی- پلاک 1266 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها