مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد
فضاسازی هنری و نصب المانهای ویژه نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه 15 روز اکران محیطی بهمنظور تبلیغات محیطی برای آغاز بهکار دو نمایشگاه کتاب تهران و شهر آفتاب در نظر گرفته شده است، گفت: اکران محیطی در شرکت بهرهبرداری مترو تهران و اماکن عمومی مانند میادین و بازارهای میوه و ترهبار و فروشگاه شهروند نیز توسط سازمان زیباسازی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره تبلیغات محیطی افتتاح مجموعه شهر آفتاب و نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران گفت: این تبلیغات از یکم تا چهاردهم اردیبهشتماه و همزمان با شروع نمایشگاه خواهد بود. این در حالیاست که بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران نخستین نمایشگاهی است که همزمان با بهرهبرداری از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در این محل برگزار میشود.
وی با بیان اینکه به همین منظور 15 روز اکران محیطی برای تبلیغات این دو نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: بخشی از اکران محیطی شامل مجموعه عکسها، نقشهها و تصاویری است که در مجموعه شهر آفتاب به نمایش گذاشته میشود. بخش دیگری هم شامل تبلیغات محیطی در معرفی مجموعه شهر آفتاب و راههای دسترسی با وسایل نقلیه عمومی است.
علیزاده با پرداختن به تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران گفت: این تبلیغات شامل دو دسته سازههای فرهنگی و سازههای تجاری است که تبلیغ درباره شهر آفتاب بر روی سازههای فرهنگی اکران میشود. همزمان با اکران محیطی در شرکت بهرهبرداری مترو تهران و اماکن عمومی مانند میادین و بازارهای میوه و ترهبار و فروشگاه شهروند نیز این تبلیغات توسط سازمان زیباسازی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به طراحی لوگو و شعار مربوطه درباره آغاز به کار همزمان این دو نمایشگاه اظهار کرد: طراحی مبلمان، نصب سرویسهای بهداشتی و فضاسازی هنری و نصب المانها در نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب از جمله مواردی است که در حال حاضر به آنها پرداختهایم.
نظر شما