کتاب «مدیریت در سال 20XX» نگاهی سریع به مهمترین اتفاقات آینده است و افراد تنها در صورت برخورداری از یک ایده برای آیندههای دور قادر خواهد بود تا نوعآوریهایی کاملا جدید را به وجود بیاورد.
کتاب «مدیریت در سال20XX» از سوی انتشارات امیران چاپ و روانه بازار کتاب شد. داود غیاثوند با همکاری بابک مهدیزاده و دکتر حیدر امیران به تالیف این کتاب پرداختهاند.
کتاب «مدیریت در سال20XX» دارای نکات و تکانههای استراتژیک در فضای کسب و کار جهانی و منطقهای است؛ تکانههایی که درک و توجه به آنها امکان اتخاذ اقدامات استراتژیک و تعیینکننده را برای همه کارآفرینان فراهم آورده است.
این کتاب در شش فصل تحت عناوین «نگاهی به آینده بر اساس روندهای فعلی»، «حوزههای مختلف زندگی بشر»، «مردم به عنوان مشتریان»، «ابزارهای هدایت کارآفرین»،«روند تکاملی در شرکتها» و «نتیجهگیری» گردآوری شده است.
نیمه اول کتاب به استدلالاتی در مورد فردا براساس تصورات خواننده از روز پس از فردا پرداخته است. این امر به خواننده کمک میکند تا بتواند از زاویه جدیدی کسب و کار فعلی خود و فرآیندهای دخیل در آن را مورد بررسی قرار دهد. در حقیقت صرفا نگاه به چند لحظه پیش رو دورنمای مورد نیاز را از آینده ندارد و خواننده کتاب در صورت برخورداری از یک ایده برای آیندههای دور خود قادر خواهد بود تا نوعآوریهایی کاملا جدید را به وجود بیاورد.
نیمه دوم کتاب «مدیریت در سال 20XX» به گردآوری تاثیرات یافتههای خواننده از رویکردهای فعلی پرداخته است. در ادامه اهداف متفاوت و یا جدید را مشخص و راهبردهای دستیابی به این اهداف را نیز بررسی میکند. این بخش از کتاب به بررسی پیامدهای فرآیندهای اصلی کسب و کار شرکتها نیز میپردازد.
در مقدمه کتاب میخوانید: «در زمان تغییرات، باید این گفته چالز داروین را به یاد داشته باشیم که گونههایی که شانس بقا دارند، نه قویترین هستند و نه باهوشترین بلکه آنهایی هستند که بیشترین آمادگی تغییرات را از خود نشان میدهند. این همان چیزی است که امروزه از آن به عنوان قانون بقای اصلح یاد میشود.»
کتاب «مدیریت در سال 20XX» در 392 صفحه، شمارگان سههزار نسخه و به قیمت 49 هزار تومان از سوی انتشارات امیران چاپ شد.
نظر شما