چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی منصوب شد

پدرام پاک آیین جانشین مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی کتابخانه مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه(28خرداد‌ماه) با حضور معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
رسالت رسانه‌ها، انعکاس اخبار دقیق است
غلامرضا نوری‌، معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین ادارات مجلس است، گفت: این اداره باید اخبار مجلس را دقیق و با سرعت به منظور آگاهی آحاد مردم منتشر کند.

او افزود: در حال حاضر، رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، در دقیقه و ثانیه با یکدیگر رقابت می‌کنند، به‌ویژه در اخبار مربوط به مجلس که هر روزه خبرهای مهمی منتشر می‌شود.

نوری با بیان اینکه رسالت رسانه‌ها، انعکاس اخبار به صورت دقیق و درست است، اظهار کرد: باید به انتشار اخبار مربوط به مجلس توجه ویژه‌ای شود، چراکه این اخبار برای جامعه بار حقوقی دارد.

وی با بیان اینکه باید تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی بدون جهت‌گیری خاصی منتشر شود، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس باید اسباب و لوازم انعکاس تلاش نمایندگان مجلس را در جامعه فراهم کند.

 ضمن تشکر از زحمات مهدی کیایی مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه، بیان کرد: پاک آیین به واسطه حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، صداوسیما، قوه قضاییه و... سوابق و تجارب زیادی دارد به همین دلیل حضور ایشان به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس می‌تواند مفید و موثر باشد.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نهاد حساسی است، ادامه داد: اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه روزانه با افراد زیادی سروکار دارد، در واقع هدف از وجود این اداره تسهیل در انجام وظایف قانونگذاری نمایندگان مجلس است.

نوری: کیایی به دلایل شخصی از اواخر سال گذشته چندین بار استعفا دادند، ما مقاومت کردیم اما در نهایت با اصرار ایشان باکناره‌گیری‌شان از مسئولیت مدیریت کلی اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه موافقت شد.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کیایی به دلایل شخصی از سال گذشته چندین بار استعفا دادند اما ما مقاومت کردیم اما در نهایت با اصرار ایشان با کناره‌گیری‌شان از مسئولیت مدیر کلی فرهنگی و روابط  عمومی قوه مقننه موافقت شد.

 تشکر مهدی کیایی از ریاست مجلس شورای اسلامی به پاس یک دهه حمایت
 مهدی کیایی، مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه در این مراسم گفت: خدای بزرگ را شاکرم که 10 سال از ایام مجالس هشتم، نهم و دهم شورای اسلامی توفیق خدمتگزاری به نمایندگان مجلس و امنای ملت ایران را داشتم.

کیایی افزود: از حسن اعتماد لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی که به حق نگینی بی‌بدیل بر تارک سیاست این سرزمین است سپاسگزارم و خدای را شاکرم که یک دهه از عمرم را در مصاحبت، تجربه اندوزی و خدمت به این مرد بزرگ سپری کردم.

کیایی همچنین از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس، جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس و نوری قزلجه، معاون اجرایی رئیس مجلس سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که این مسئولیت به پاک‌آیین که دارای حسن سابقه و تجارب ارزشمندی است واگذار می‌شود.

 پدرام پاک‌‌آیین ضمن تشکر از حُسن اعتماد لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و نوری قزلجه، معاون اجرایی رییس مجلس، اظهار کرد: امیدوارم در این مسئولیت جدید بتوانم پاسخگوی اعتماد شما باشم و با استفاده از ظرفیت و قابلیت‌های موجود تصویر منسجم، منطقی و شایسته‌ای از نظام رسانه‌ای منعکس کنیم.

مدیرکل اداره کل فرهنگی و روابط عمومی قوه مقننه بیان کرد: صحت، دقت و سرعت در خبررسانی رویدادهای مجلس باید رعایت شود چراکه مردم مالک داده‌ها هستند و ما تنها امانت‌دار هستیم. 

وی با تاکید بر حفظ شان خبرنگاران، خاطرنشان کرد: وضعیت خبرنگاران پارلمانی در دوران لاریجانی پیشرفت کرد و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها