معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران:
300 كانال پاسخگوی مخاطبان نخستين نمايشگاه مجازی كتاب تهران است
آزاده نظربلند گفت: در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سیصد کانال جهت پاسخگویی در نظر گرفتیم، بدین معنی که همین تعداد از افراد همزمان میتوانند پشت خط تلفن اعلام شده به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ حضور داشته باشند.
او با اشاره به اینکه در دو بخش خریداران و ناشران، متصدیان پاسخگوی سوالات و ابهامات مخاطبین و مردم هستند، بیان کرد: اپراتورها در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گروهای مختلف آموزشهای لازم درخصوص نحوه ثبتنام، خرید و تمام مراحلی که برای بازدید، انتخاب و خرید از کتاب لازم است ناشر یا مخاطب بگذراند را به صورت عملیاتی طی کردند.
معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: اپراتورهای حاضر در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جهت چگونگی رفع مشکلاتی که احتمال دارد برای خریدار یا ناشر به وجود بیاید نیز آموزش دیدهاند. ما در هر ساعت پرتکرارترین سؤالات و ابهامات و مشکلات جدیدی که ممکن است برای مخاطبان به وجود آمده باشد را جمعآوری کرده و آن دست از مسائلی که راهحل دارد را مرتفع میکنیم.
آزاده نظربلند در پایان گفت: همچنین اگر مواردی باشد که پیشبینی نکرده باشیم به آنها میپردازیم و آموزشهای مورد نیاز مربوط به آن را به اپراتورها ارائه داده و اطلاعاتشان را به روز میکنیم تا بتوانند به خوبی پاسخگوی کسانی باشند که به مرکز تماس مراجعه میکنند.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز شده است و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
نظر شما