یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کتاب «پیوست رسانه‌ای» منتشر شد

کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور در 180صفحه و در پنج فصل منتشر شد.

این کتاب که می‌تواند راهنمایی مناسب برای کارشناسان بخش‌های مختلف رسانه‌ای، روابط‌عمومی، مشاوران رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی باشد، در پنج فصل شامل کلیات، فعالیت‌های رسانه‌ای، استایل بوک رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه‌ای و مصادیق پیوست رسانه‌ای در 180صفحه منتشر شد.

پیوست‌رسانه‌ای، سندی است که به منظور پوشش‌خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار‌عمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط‌عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود.

این سند شامل برنامه با طرح فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست‌رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی در‌باره اقدامات و طرح‌ها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.

این اولین بار است که در ایران کتابی با محوریت پیوست رسانه‌ای منتشر می‌شود. نویسنده این کتاب، دارای 21 سال تجربه روزنامه‌نگاری در کشور و 7 سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابط‌عمومی و مدیریت اجرایی در دستگاه‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

کتاب «پیوست رسانه‌ای» در قطع رقعی و در 180 صفحه توسط انتشارات سیمای‌شرق، ناشر تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه به بازار عرضه شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها