کتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» نوشته مصطفی محمودی و ندا الماسیان طهرانی توسط نشر عنوان منتشر شد.
مصطفی محمودی در خصوص ضرورت انتشارکتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» گفت: بازاریابی فرهنگی موضوع کم اهمیتی نیست. در واقع فرهنگ، شاخصه مثبتی است که به بازاریابان این توانایی را میدهد تا ارتباط بیشتری را با مخاطبان خود برقرار ساخته و اینگونه باعث افزایش پیشرفت در کسب و کار خود شوند.
این مدرس دانشگاه افزود: بیتوجهی به مقوله مهم مدیریت بازاریابی فرهنگی همان چیزی است که ما را در فرآیند رقابت ضعیف میکند و این کتاب تلاش کرده تا از زوایای گوناگون، مدیریت بازاریابی فرهنگی در ایران و جهان را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد.
مصطفی محمودی خاطر نشان ساخت: متاسفانه با وجود اینکه هم اکنون درسی با نام مدیریت بازاریابی فرهنگی در دانشگاههای کشور وجود دارد اما منبع مشخصی که منطبق با سرفصل دروس مرتبط دانشگاهی باشد و بتواند به نیازهای علمی دانشجویان پاسخ دهد و برای عامه مردم نیز قابل درک باشد موجود نبود و از این رو نسبت به تالیف و گردآوری مطالب کتاب مذکور اقدام شد و نزدیک به 30 منبع علمی ایرانی و خارجی در تهیه کتاب یاد شده مورد بررسی قرار گرفت. ضمن اینکه تلاش داریم تا در چاپهای بعدی کتاب مدیریت بازاریابی فرهنگی، مطالب جدیدتری را به کتاب اضافه کنیم.
در تالیف این کتاب جدیدترین سر فصلهای آموزشی درس «مدیریت بازاریابی فرهنگی» برای رشتههای کاردانی و کارشناسی مد نظر قرار گرفته و کتاب نامبرده میتواند بهعنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقهمندان مورد استفاده قرار گیرد.
کتاب «مدیریت بازاریابی فرهنگی» در قطع وزیری و 98 صفحه با قیمت 44000تومان توسط نشر عنوان به بازار کتاب ارائه شده است.
نظر شما