سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کتاب «امپراتوری توهم» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «امپراتوری توهم» در اتاق گفت‌گوی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با هفته مقاومت و سومین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کتاب «امپراتوری توهم» رونمایی می‌شود. در این مراسم که سه‌شنبه (13 دی ماه 1401)  ساعت 10 صبح در اتاق گفت‌وگوی ایبنا برگزار می‌شود، شیما عالی، مترجم و دکتر علیرضا بلیغ منتقد سخنرانی می‌کنند.
 
کتاب «امپراتوری توهم» نوشته کریس هجز،  روزنامه‌نگار آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر است. کریس هجز عینکی انتقادی به چشمان خود دارد و معمولا در نوشته‌های خودش در روزنامه‌های آمریکا از دولت و سیاست‌های آنها انتقاد می‌کند. او در کتاب امپراتوری توهم، آمریکا را مجموعه‌ای از توهم‌ها در همه زمینه‌ها می‌داند که با سرعت بسیار زیادی رو به افول است. پیش‌بینی افول آمریکا از درون آن برای مردی که درست در مرکز آمریکا نشسته بسیار ناراحت‌کننده است اما به عقیده خودش نخبگان باید با واقعیت رو‌به‌رو شوند تا راهکاری برای حفظ امپراتوری‌ها داشته باشند.
 
توهم‌هایی که نویسنده در کتاب‌ خود از آنها یاد می‌کند، برای خواننده بسیار تعجب‌آور خواهد بود. نویسنده در کتاب خودش از مردمی می‌گوید که به وسیله رسانه‌ها سرگرم می‌شوند و به وسیله رسانه‌ها به دولتی اعتماد می‌کنند که هر لحظه در حال فریب دادن آنهاست.
 
مراسم رونمایی از کتاب «امپراتوری توهم» ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه (13 دی‌ماه 1401) در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2، طبقه 3، خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها