جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
پویش کتابخوانی «یه مدرسه خیلی خفن» ویژه نوجوانان

انتشارات مهرستان با هدف آموزش مهارت‌های ارتباطی از طریق داستان‌هایی جذاب برای نوجوانان پویش کتابخوانی «یه مدرسه خیلی خفن» را از 15 دی‌ماه تا 30 بهمن‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با آداب و مهارت‌های فردی و اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی، بیان لزوم استفاده از کالاهای تولید ملی و نیز زمینه‌سازی برای فرهنگ کتابخوانی، انتشارات مهرستان پویش کتابخوانی «یه مدرسه خیلی خفن» را برگزار می‌کند. در این پویش کتابخوانی، دختران و پسران 8 تا 12 سال می‌توانند شرکت کنند؛ اما لازمه شرکت در این پویش چیست؟ نوجوانان می‌توانند يك یا چند کتاب از کتاب‌های معرفی‌شده را انتخاب و پس از مطالعه در مسابقه شرکت کنند.

عناوین کتاب‌های مسابقه عبارت‌اند از: کتاب «پتوی پرنده» و مجموعه کتاب‌های «ماجراهای من و بقیه» (آپارتمان در آتش، یه مدرسه خیلی خفن، در خدمت آقا غوله، دردسرهای الاغ قرمز شاخ‌دار)

در جهت تنوع‌بخشی به ذائقه مخاطب، مسابقه در قالب‌های گوناگون زیر برگزار می‌شود:
- تصویرسازی از کتاب (مسابقه نقاشی): جذاب‌ترين بخش كتاب از نظر خودشان را تصويرسازی (نقاشی) کنند.
- پویش «نویسنده شو» (معرفی کتاب و بخش‌های جذاب آن از طریق متن): با یک متن، كتاب را به ديگران معرفی کنند يا بخش‌هايی از كتاب را كه برای‌شان جذاب بوده است بازنویسی کنند و متن مربوط را در قالب یک عکس ارسال نمايند.
شرکت در مسابقه از طریق وبسایت مهرستان به نشانی book.mehrestan.ir و در مدت‌زمان 15 دی‌ماه تا 30 بهمن‌ماه میسر است. به برگزيدگان مسابقه نیز بعد از داوری آثار، به قید قرعه ده‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها