مؤلف کتاب «زیستگاه رسانه»:
ژئومدیا طی دهه گذشته دنیا را در دست گرفته است/ تفاوت فعالیت رسانهای بین غرب و شرق
محمود کبیری یگانه مؤلف کتاب «زیستگاه رسانه» گفت: «زیستگاه رسانه»، براساس سه اصل که با «ژ» آغاز میشوند، شروع شده است. ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک و ژئومدیا یعنی سرزمین رسانهای. واقعیت امر این است که در یک دهه گذشته کل سیستم دنیا را ژئومدیا در دست گرفته است.
او درباره انگیزه اصلیاش برای نگارش این کتاب اظهار کرد: تفاوت فعالیت در حوزه رسانه بین غرب و شرق بیش از ۲۵۰ سال است و همین امر موجب یک شکاف عمیق شده که در این کتاب به دنبال پر کردن بخشی از این شکاف هستم.
نویسنده اثر زیستگاهرسانهای درباره جامعه هدف و مخاطبان این کتاب بیان کرد: نوجوانان، جوانان و عوام مردم مخاطبان این کتاب هستند، بنابراین تلاش شده که از ادبیات روان، ساده و قابل فهم برای درک دنیای پیچیده رسانه در آن استفاده شود.
او در انتها گفت: برای اولین بار در این مجموعه کتاب بیشاز ۶۰ تکنیک رسانهای به بیانی شیوا و ساده و قابل درک برای مخاطب و جامعه هدف مطرح شده است و ما تلاش کردیم که رسانه را برای دانشجوی رسانه، ساده بیان کنیم.
نظر شما