سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶
«مبانی حکومت اسلامی» براي هفتمين‌بار مي‌آيد

تبيين بنيان‌هاي حكومت ديني در اثري پژوهشي با نام «مبانی حکومت اسلامی» نوشته حجت‌الاسلام حسین جوان‌آراسته از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نادر يزداني، مسوول فروش موسسه بوستان كتاب، با اعلام اين خبر افزود: با توجه به محتواي اين كتاب، تبيين بنيادها و مبانى حكومت دينى همراه با مطالعه تطبيقى نظام‏هاى سياسى موجود در دنيا، بستر مناسبى را براى درك و دريافت صواب از عناصر اساسى اين نظام يعنى ولايت فقيه و حاكميت ملى، روشن‌شدن نقاط ضعف و قوت و كارآمدى آن و نيز رفع چالش‏ها و شبهات درباره حكومت دينى فراهم مى‏سازد. 

وي متذكر شد:‌ پژوهش حاضر كه با صبغه آموزشى فراهم آمده، مشتمل بر بحث‏هايي در راستاى هدف فوق در سه بخش تفصيلي است. مباحث «اسلام و سياست»، «حاكميت و ولايت» و «فقيهان و حكومت» از عنوان‌هاي اين اثر ديني ـ سياسي‌اند.

يزداني خاطرنشان كرد: از ديگر تأليفات اين نويسنده ديني مي‌توان كتاب‌هاي «رهبر و رهبری»، «درسنامه علوم قرآنی؛ سطح 1»، «درسنامه علوم قرآنی؛ سطح 2»، «مباني حاكميت در قانون اساسي» و «حقوق اجتماعي و سياسي در اسلام» را نام برد.

چاپ هفتم كتاب «مباني حكومت اسلامي» توسط موسسه فرهنگي بوستان كتاب در شمارگان 3000 نسخه، 332 صفحه، قطع وزیری و جلد شوميز به زودي روانه بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط