یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
اهدای 50 جلد قرآن به موسسه‌اي در تاجیکستان

رايزني فرهنگي ايران به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه فرارسيدن ماه مبارک رمضان،50 جلد از كتاب آسماني مسلمانان را به مؤسسه خیریه فرهنگی آموزشی کودکان و جوانان افق در تاجیکستان اهدا كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، دکتر محمدحسين اردوش، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در تاجیکستان، ضمن بازديد از موسسه خیریه افق، 50 جلد از کلام‌الله مجید را به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسيدن ماه مبارک رمضان اهدا كرد.

حبیب‌الله لطیف‌اف، مدیر موسسه خیریه افق، در ابتداي اين بازديد گفت: چنین موسسه‌ای را با الگوبرداری از موسسه‌های خیریه دینی و همکاری تعدادی از همفکران تأسیس شده است.

وي تصريح كرد: فعالیت این موسسه چندین سال است که به صورتی مستمر تداوم دارد و به تدریج بر گستره فعالیت‌های آن افزوده شده است. اكنون علاوه بر موسسه مرکزی در شهر دوشنبه، شعبه‌هایی در شهرهای قرغان‌تپه و کولاب نیز فعالیت دارند و نمایندگی موسسه در شهر خجند نيز به زودی راه‌اندازی می‌شوند. بخش خواهران موسسه نیز در دست توسعه است.

وي در پايان سخنان خود پیشنهاد كرد دوره‌های آموزش زبان و ادبیات فارسی و خوشنویسی توسط رایزنی فرهنگی جمهوري اسلامي ايران در موسسه افق برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها