سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷
چاپ و نشر انديشه‌هاي اسلامي و قرآني سرعت مي‌گيرد

چاپخانه جديد بنياد انديشه اسلامي، وابسته به ‌سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ‌با هدف گسترش فعاليت چاپ و نشر انديشه‌هاي اسلامي و قرآني توسط دكتر مهدي مصطفوي، ديروز (19 مردادماه سالجاري) با حضور مشاور رييس جمهور در تهران افتتاح شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، بنياد انديشه اسلامي ‌با هدف گسترش فعاليت چاپ و نشر انديشه‌هاي اسلامي و قرآني با خريد و نصب ماشين‌آلات چاپ KBA از كشور آلمان و پليت‌ستر مدل 800 II3 ساخت كشور كانادا فعاليت خود را آغاز كرد. 

اين چاپخانه طي مراسمي با حضور دكتر محمود واعظي، معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، محمدرضا وصفي، مدير عامل بنياد انديشه اسلامي، هيأت مديره، امناء و مديران ارشد سازمان و بنياد در دفتر چاپخانه افتتاح شد. 

در اين مراسم دكتر محمود واعظي، معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، با ابراز خرسندي از سير صعودي بنياد انديشه، از تمامي كساني كه از ابتدا زحمات فراواني را متقبل شدند، تشكر كرد.

در ادامه دكتر وصفي گزارش مختصري از تاريخ تاسيس چاپخانه و نيز كساني كه از ابتدا در اين زمينه بنياد را ياري كرده‌اند، قدرداني كرد. 

سپس نماهنگي از روند به‌روز رساني و تبديل ساختمان قديمي به چاپخانه امروزي پخش شد و مسوول چاپخانه به چگونگي روند شكل‌گيري و اقدامات انجام شده اشاره كرد. 

در اين مراسم، دكتر مصطفوي نيز طي سخناني ضمن تبريك اين اقدام، بر نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در ترويج انديشه‌هاي ديني و قرآني و همگام كردن ملت‌ها با نظام جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و افزود: اين اقدامات و فراهم‌آوري امكانات با هدف مقدسي كه گسترش رسالت فرهنگي و تبيين اعتقادات ديني است، انجام مي‌شوند. اميدواريم شاهد موفقيت روزافزون بنياد انديشه در تمامي زمينه‌ها باشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط