چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۰
برگزاري مسابقه قرآني «نورالمبين» در ماه مبارك رمضان

معاون پشتيباني و فناوري اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الكريم از برگزاري مسابقه قرآني «نورالمبين» در ماه مبارك رمضان خبر داد و اظهار داشت: اين برنامه با هدف ترويج فرهنگ تدبر در آيات الهي برگزار خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از سازمان دارالقرآن‌الكريم، محمدمهدي قره‌‌شيخ‌لو، معاون پشتيباني و فناوري اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الكريم ضمن بيان اين موضوع، گفت: گروه پشتيباني و فناوري اطلاعات، طرح برگزاري چند مسابقه قرآني را از طريق پايگاه اينترنتي سازمان دارالقرآن طي ماه مبارك رمضان تصويب كرده است.

وي تصريح كرد: مسابقه قرآني «نورالمبين» با هدف آشناسازي عموم مردم با ترجمه كلي قرآن كريم و اشاعه و ترويج فرهنگ تدبر در آيات الهي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان دارالقرآن‌الكريم «تلاوت» برپا مي‌شود.

قره‌شيخ‌لو اظهار كرد: به واسطه برپايي مسابقه نورالمبين روزانه ترجمه يك جزء از قرآن كريم ميان علاقه‌مندان به آزمون گذاشته مي‌شود و شركت‌كنندگان بر اساس يكي از منابع رايج ترجمه به پرسش‌ها پاسخ مي‌دهند.

قره‌شيخ‌لو تصريح كرد: در پايان هر روز از ماه مبارك رمضان از ميان شركت‌كنندگان مسابقه نورالمبين به قيد قرعه به سه نفر جوايز قرآني چون نرم‌افزار و قرآن نفيس اهدا مي‌شود. اين مسابقه در قالب پنج سووال چهارگزينه‌اي طراحي شده است.

معاون پشتيباني و فناوري اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الكريم تأكيد كرد: همزمان با عيد سعيد فطر نيز از ميان افرادي كه بيشترين پاسخ‌هاي صحيح را به مسابقه نورالمبين ارايه كرده‌اند، به قيد قرعه جوايزي نظير سكه طلا اهدا مي‌شود.

وي اظهار كرد: علاقه‌مندان به شركت در مسابقه نورالمبين مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي تلاوت به نشاني www.telavat.com ثبت‌نام كنند و ضمن دريافت كلمه و رمز عبور هر روز در اين مسابقه شركت كنند.

قره‌شيخ‌لو همچنين از برگزاري مسابقه تصاوير برگزيده در اين ماه پر فيض خبر داد و اعلام داشت: در اين مسابقه علاقه‌مندان مي‌توانند تصاويري از برگزاري مراسم ماه رمضان با موضوعات متنوع را در قالب فرهنگ شهرها و كشورهاي مختلف به پايگاه اينترنتي سازمان دارالقرآن ارسال كنند.

معاون پشتيباني و فناوري اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الكريم در پايان با اشاره به بين‌المللي بودن اين مسابقه، يادآور شد: علاقه‌مندان سراسر جهان مي‌توانند خاطرات و تصاوير مربوط به ماه رمضان را به نشاني پايگاه اطلاع‌رساني سازمان دارالقرآن ارسال و نتايج را پس از نظارت هيات داوران پايان اين ماه از طريق اين سايت دريافت كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط