سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۲
نخستين حضور بخش امور استان‌ها در نمايشگاه قرآن كريم

مدير امور استان‌هاي مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني از راه‌اندازي بخش امور استان‌ها در نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم خبر داد و گفت:‌ اين بخش براي اولين بار در نمايشگاه قرآن راه‌اندازي و در روزهاي اول با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شده است._

حجت‌الاسلام و المسلمين رحيم جعفری در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ عنوان كرد: بخش امور استان‌ها با هدف معرفي توانمندي‌هاي قرآني استان‌هاي مختلف در سطوح ملي و بين‌المللي ايجاد شده است.

وي با اشاره به اين كه استان‌ها تمام توانايي‌هاي خود را در نمايشگاه عرضه كرده‌اند، توضيح داد:‌ براي نمونه معرفي طرح جديد بانك جامعه اطلاعاتي قرآني توسط يكي از فعالان قرآني سيستان و بلوچستان، نمونه‌اي از اين توانمندي‌هاست.

جعفري ادامه داد: برخي از اهداف برپايي اين بخش، ارتباط و تعامل نزديك استان‌ها براي آشنايي بيشتر با يكديگر، شناسايي نقاط قوت و ضعف در مقايسه با بخش‌هاي ديگر و معرفي محصولات در سطح بين‌المللي است. 

وي با بيان اين كه نيمي از استان‌هاي كشور در هفدهمين نمايشگاه قرآن كريم حضور دارند، تصريح كرد: ‌اين استان‌ها در بخش «امور استان‌ها»‌ مستقرند و غرفه دارند و محصولات خود را در معرض نمايش قرار داده‌اند.

مدير امور استان‌هاي مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور با ابراز اميدواري از ارايه آثار مناسب و ارزشمند قرآني در بخش استان‌هاي نمايشگاه قرآن، اظهار داشت: خوشبختانه امسال از همين روزهاي آغازين نمايشگاه، ‌استقبال پرشورتر و امكانات نمايشگاه بهتر از دوره‌هاي قبل است.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از 25 مرداد تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 (روزهاي تعطيل 14 تا 23) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط