چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰
راه‌اندازي پورتال جديد مركز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني

مدير پايگاه اطلاع‌رساني مركز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور از راه‌اندازي پورتال جديد اين مركز همزمان با آغاز هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم خبر داد و گفت: در اين پايگاه اطلاعات تمامي برنامه‌ها و اخبار نمايشگاه در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

سيد حميد هاشمي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب عنوان كرد:‌ اين پورتال جديد ويژه نمايشگاه قرآن طراحي شده و شامل بخش‌هاي مختلف و فعاليت‌هاي گوناگوني است.

وي افزود: امكان جست‌وجوي كتاب‌هاي مربوط به نمايشگاه قرآن، ارايه تمامي تصاوير و اخبار مربوط نمايشگاه، ارايه اطلاعات و تصاوير نشست‌هاي نمايشگاه(پس از برگزاري هر نشست) برخي از ويژگي‌هاي اين سايت به شمار مي‌روند.

هاشمي با بيان اين كه برنامه‌ نشست‌هاي نمايشگاه قرآن يك هفته قبل از زمان برگزاري در اعلام برنامه‌هاي سايت قرار مي‌گيرد، تصريح كرد:‌ اين پورتال اكنون به لحاظ فني آماده فعاليت و خبر رساني است اما برخي از برنامه‌هاي آن نظير جست‌وجوي كتاب‌هاي نمايشگاه به دليل ازدياد اين كتاب‌ها هنوز ميسر نشده‌اند.

مدير پايگاه اطلاع‌رساني مركز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور با بيان اين كه برخي از برنامه‌هاي اصلي اين نمايشگاه به صورت زنده در سايت پخش مي‌شوند، تاكيد كرد:‌ مراسم افتتاحيه، اختتاميه، تكريم خادمان قرآن كريم، اختتاميه طرح 1443 برخي از برنامه‌هايي هستند كه به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي و در قالب صوتي ترجمه شده‌اند و در سايت پخش مي‌شوند.

وي با اشاره به اين كه سايت مركز توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني با همكاري هشت نفر از كارشناسان اداره مي‌شود، اظهار داشت: اين پورتال با نشاني اينترنتي www.qia.ir اخبار كامل فعاليت‌هاي نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم را در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌دهد.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم 25 مرداد تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط