چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
دانشنامه قرآن‌شناسي به نمايشگاه قرآن نرسيد

مسوول غرفه پژوهشكده فرهنگ و انديشه اسلامي از ارايه ماكت دانشنامه قرآن‌شناسي در اين غرفه خبر داد و گفت: متاسفانه اين مجموعه آماده نيست و در نمايشگاه قرآن امسال عرضه نمي‌شود.\

ياسين كولي‌وند در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد:‌ دانشنامه قرآن‌شناسي مهمترين دانشنامه قرآني به حساب مي‌آيد كه در 20 جلد در زمينه‌هاي مختلف تهيه و تاكنون 80 درصد تدوين و تاليف اين مجموعه آماده شده است.

وي افزود: تاريخ و تمدن، اخلاق، قرآن و علم، كيهان‌شناسي، علوم‌ پزشكي، مديريت، فيزيك، هنر، محيط زيست، جغرافيا، علوم اجتماعي، فرهنگ، كلام، فقه و حقوق، علوم سياست، عرفان، معرفت‌شناسي و ادبيات، موضوعات مختلف اين دانشنامه را تشكيل مي‌دهند.

كولي‌وند با اشاره به اين كه دانشنامه قرآن‌شناسي تحت نظر علي‌اكبر رشاد، استاد حوزه و دانشگاه و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، تهيه مي‌شود، تصريح كرد:‌ براي تهيه اين مجموعه تخصصي از استادان قرآني و پژوهشگران مختلف دعوت به همكاري شده است.

وي در پايان اظهار داشت:‌ دانشنامه امام علي(ع) بزرگترين دايرة‌المعارف شيعي و برنده كتاب سال ولايت و كتاب سال جمهوري اسلامي ايران در اين دوره از نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم عرضه شده است.

مسوول غرفه پژوهشكده فرهنگ و انديشه اسلامي با اشاره به اين كه در غرفه حوزوي پژوهشگاه، آثار تنها به نمايشگاه گذاشته شده است، خاطرنشان كرد : پژوهشگاه در بخش ناشران نيز داراي غرفه است و تمام كتاب‌هاي خود را عرضه مي‌كند و به فروش مي‌رساند. 

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط