چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱
عرضه "نهج‌البلاغه همراه" در نمايشگاه قرآن

مجموعه 12جلدي «نهج‌البلاغه همراه» از سوي بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه در نمايشگاه بين‌المللي قرآن عرضه شد.اين مجموعه با هدف سهولت در استفاده به صورت كم‌حجم و موضوعي تنظيم شده است.\

محمد صفري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به ارايه اين مجموعه در نمايشگاه بين‌المللي قرآن، گفت: «نهج‌البلاغه همراه» به صورت موضوعي خطبه‌ها و نامه‌هاي اميرالمومنين(ع) را درباره موضوعاتي نظير «خودسازي در جوان‌ها»،‌ «درس‌هاي زندگي»، «فرمان به مالك اشتر»، «روايتي از هماورد انسان با ابليس»، «كارگزاري امانت الهي است» بازگو مي‌كند.

وي افزود: اين مجموعه براي كم حجم بودن، فاقد متن عربي و بهاي دوره دوازده جلدي آن 85000 ريال است. البته انتشار دوره عربي اين مجموعه در دستور كار بنياد قرار دارد و به‌زودي منتشر خواهد شد.

صفوي نهج‌البلاغه را داراي ارتباط‌هايي عميق با قرآن دانست و گفت: اين موضوع در كتابي با عنوان «ارتباط قرآن و نهج‌البلاغه» نوشته سيدجواد مصطفوي بررسي شده است كه با استقبال مخاطبان مواجه شد. اين اثر نيز از سوي بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه در نمايشگاه بين‌المللي قرآن ارايه شده است.

مدير فروش بنياد بين‌المللي نهج‌البلاغه كتاب «علم و زندگي در نهج‌البلاغه» را از ديگر آثار قابل ملاحظه اين بنياد در نمايشگاه بين‌المللي قران دانست و گفت: اين كتاب كه از سال 1385 تاكنون چهار مرتبه در شمارگان 5000 نسخه به چاپ رسيده است، ترجمه «شرح حكم» شيخ عباس قمي است و مسايل زندگي را از دريچه حكمت‌هاي نهج‌البلاغه بررسي مي‌كند.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 (روزهاي تعطيل 14 تا 23) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط