یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲
راهنماي معلم دروس فيزيك دوم و سوم دبيرستان منتشر مي‌شود

كارشناس مسوول گروه درسي فيزيك دفتر برنامه‌ريزي و تاليف كتاب‌هاي درسي وزارت آموزش و پرورش از تاليف دو كتاب راهنماي معلم دوم و سوم دبيرستان براي رشته‌هاي تجربي و رياضي خبر داد و گفت: اين كتاب‌ها به زودي منتشر مي‌شوند و در اختيار معلمان مدراس قرار مي‌گيرد._

احمد احمدي در گفت‌و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: كتاب راهنماي معلم درس فيزيك اول دبيرستان پيشتر تاليف شده و در اختيار معلمان قرار گرفته بود و اكنون كتاب‌هاي دوم و سوم دبيرستان نيز آماده و تاليف شده و مراحل انتشار را مي‌گذراند.

وي درباره محتواي اين كتاب‌ها توضيح داد: كتاب‌ راهنماي معلم فيزيك با رويكرد فعال و افزايش اطلاعات ضروري و مورد نياز معلمان تعريف شده و به صورت بخش بندي براي معلمان قابل تدريس و آموزش است.

احمدي با اشاره به اين كه اين آثار به روش تدريس قوي و مناسب را به معلمان را آموزش مي‌دهد، تصريح كرد: اين اثر همچنين تمامي فعاليت‌هاي معلمان در طول كلاس و برنامه‌هاي متنوع آنها را نيز كنترل و بررسي مي‌كند.

كارشناس مسوول گروه درسي فيزيك دفتر تاليف در پايان اظهار داشت: اين دو كتاب راهنماي معلم تا انتهاي سال جاري در اختيار معلمان قرار مي‌گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط