یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
مراسم رونمایی کتاب «نامه به کودکی که زاده شد»

خانه داستان چوک هفتصد و هفتاد و هشتمین برنامه خود را به آیین رونمایی از کتاب «نامه به کودکی‌که زاده شد» نوشته‌ای از آمنه موسایی اختصاص داده است. این مراسم دوشنبه، دوم مهر ساعت 17 در خانه داستان چوک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی کتاب «نامه به کودکی که زاده شد» نوشته «آمنه موسایی» از سوی انتشارات خانه داستان چوک برگزار می‌شود.

در توضیحات نویسنده درباره این کتاب آمده است:

«پس از سالها این خاطرههای کوتاه و مقطع و بریده بریده چنان به ذهنم چسبید که کندن آن تا ابد غیر ممکن بود. همیشه و در همه حال در من زنده بودند و نفس می کشیدند. فقط تغییر شکل می دادند، گاهی بزرگ می شدند و قد می کشیدند و گاهی چنان محو و ناپیدا و ضعیف و ذوب می شدند تا دوباره در سر بزنگاهی دوباره زنده شوند و به داد تنهایی من برسند. آن مهر، خود را زیر قسمتی از زندگی من زده بود و ردی فراموش نشدنی به جای گذاشت: مهری که در تمام سال های پرفراز و نشیب بغدی پاک نمی‌شد. این کتاب تلنگری است بر روح و روان مردان ما، که کدام یک از ما ابراهیمی هستیم که به دستور ساره‌ای، هاجری را با اسماعیلی رهسپار کرده‌ایم»

آیین رونمایی از این کتاب روز دوشنبه دوم مهرماه ساعت ۱۷ در خانه داستان چوک واقع در میدان هفت تیر، ابتدای بزرگراه مدرس پلاک ۲۳ برگزار می شود.

حضور برای همه علاقه مندان در این جلسه آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها