یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۰
انتشار آثار دانش‌آموزان و معلمان در هفته كتاب

كارشناس مسوول برنامه‌ريزي فرهنگي وزارت آموزش و پرورش از انتشار هفت عنوان كتاب از مجموعه آثار دانش‌آموزان و معلمان خبر داد و گفت: اين آثار شامل شعر، داستان و پژوهش دانش‌آموزان و معلمان است كه به مناسبت هفته كتاب منتشر مي‌شود.\

عباس رمضاني در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: آثار برگزيده شعر دانش‌آموزان با عنوان «گل واژه»، داستان‌ها با عنوان «گلبرگ» و چكيده آثار پژوهشي دانش‌آموزان با نام «پژواك انديشه‌ها» منتشر خواهند شد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين آثار برگزيده معلمان در قالب‌هاي شعر، داستان، چكيده مقالات و آثار مطالعه و تحقيق معلمان نيز در قالب چهار كتاب از سوي وزارت آموزش و پرورش منتشر مي‌شود.

رمضاني با بيان اين كه «اين كتاب‌ها شامل برترين كتاب‌هاي دانش‌آموزان و معلماني است كه در فراخوان پرسش مهر (9) از سوي رييس جمهور مطرح شد» خاطرنشان كرد: اين مجموعه آثار پس از چاپ، در اختيار دانش‌آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت و در كتابخانه‌هاي مدارس كل كشور توزيع مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه هدف از تاليف اين كتاب، تشويق و ترغيب دانش‌آموزان و معلمان دست به‌قلم براي ارايه آثار برتر است، اظهار داشت: هفت كتاب دانش‌آموزان و فرهنگيان در هفته كتاب (23 تا 28 آبان ماه) از سوي وزارت آموزش و پرورش منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط