یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۹
برگزاري همايش كتابخانه‌هاي كلاسي و آموزشگاهي در هفته كتاب

كارشناس فرهنگي، هنري معاونت پرورشي و تربيت‌بدني سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاري همايش كتابخانه‌هاي كلاسي و آموزشگاهي در هفته كتاب (23 تا 30 آبان ماه) خبر داد و گفت: اين همايش ويژه مقطع ابتدايي در پايه‌هاي سوم، چهارم و پنجم به ميزباني استان خوزستان برپا مي‌شود._

عبدالكريم درويش‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: طرح كتابخانه‌هاي كلاسي از چند سال گذشته توسط وزارت آموزش و پرورش در سطح كشور با هدف مطالعه غيردرسي دانش‌آموزان در مدرسه پايه‌ريزي شده است.

وي با اشاره به اين كه افزايش كتابخانه‌هاي كلاسي، فرهنگ كتابخواني در مقطع ابتدايي را توسعه مي‌دهد، تصريح كرد:‌ معلمان نيز با معرفي برخي از كتاب‌هاي اين كتابخانه‌ها و ترغيب دانش‌آموزان به مطالعه و خلاصه‌برداري از كتاب‌ها، در اين زمينه گام مهمي برمي‌دارند.

درويش‌نژاد خاطرنشان كرد: هفته كتاب در برخي از ادارات آموزش و پرورش، همايشي با حضور دانش‌آموزان برتر كتابخوان در مقطع ابتدايي و فعالان كتابدار و معلمان برگزار خواهد شد. در اين همايش همچنين ميزگرد بحث و بررسي تجربيات فرهنگيان برگزار مي‌شود.

وي در ادامه توضيح داد: همايش كتابخانه‌هاي كلاسي و آموزشگاهي با حضور مديران، آموزگاران و مربيان پرورشي و كتابدار شهرستان‌هاي آبادان، خرمشهر و شادگان در شهرستان آبادان در تاريخ 23 آبان ماه ساعت 30/14 و در شهرستان‌هاي بهبهان، رامهرمز و اميديه در تاريخ 24 آبان، ساعت 30/14 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط