سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۵
تجليل از كتابداران و كتابخوانان برتر مدارس استان مازندران

كارشناس فرهنگي، ‌هنري سازمان آموزش و پرورش استان مازندران از برگزاري مراسم تجليل كتابداران و دانش‌آموزان كتابخوان برتر مدارس برتر استان در هفته كتاب (23 تا 30 آبان ماه) خبر داد.\

عزيزالله مولائي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد:‌ در تمامي كتابخانه‌هاي استان مازندران دفتري براي ثبت‌ فعاليت‌هاي مختلف تمامي دانش‌آموزان در كتابخانه‌ها موجود است و در پايان هر ماه فعاليت‌ آن‌ها در كتابخانه بررسي مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس موارد موجود در دفاتر كتابخانه‌هاي مدارس، عده‌اي از دانش‌آموزان در تمامي اين مدارس از هر سه مقطع تحصيلي انتخاب و تجليل مي‌شوند.

مولائي با اشاره به اين كه از كتابداران برتر آموزشگاه‌ها نيز در هفته كتاب تجليل خواهد شد، تصريح كرد: ابتدا در مراسم آغازين هفته كتاب در مدرسه از اين افراد تجليل و سپس در اداره آموزش و پرورش استان، با حضور رييس اداره از آنها تقدير و تشكر به عمل خواهد آمد.

كارشناس فرهنگي،‌ هنري سازمان آموزش و پرورش استان مازندران با بيان اين كه «همچنين به صورت كشوري نيز از كتابداران برتر تقدير مي‌شود» يادآور شد: انتخاب اين افراد بر اساس سهميه‌‌هاي شهرستان‌ها و مناطق مختلف آموزشي انجام مي‌شود.

وي در پايان اظهار داشت: همچنين در هفته كتاب، كتابداران فعال و دانش‌آموزان برتر كتابخوان منتخب استان مازندران به همايش سراسري برترين‌هاي كشوري در تهران اعزام خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط