جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
آموزش مهارت‌هاي ارتباط با مادر شوهر

حسين رادمنش جديدترين كتاب خود در حوزه روان‌شناسي را با عنوان «مهارت‌هاي ارتباط با مادرشوهر» تاليف كرد. اين اثر راهكارهاي متنوعي را براي برخورد نوعروسان با مادرشوهرهاي خود پيشنهاد مي‌كند._

 مولف اين اثر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در اين كتاب مي‌خوانيم كه مادر شوهر كيست، با نيازها، انتظارات و حساسيت‌هاي او آشنا مي‌شويم و دليل برخي بدبيني‌ها را پيدا مي‌كنيم.

وي افزود: بررسي علل بروز مشكل بين عروس‌ و مادرشوهر و نيز نگراني عروس‌ از رفتار مادرشوهرش در بخش‌هاي مختلف اين كتاب گنجانده شده است.

رادمنش با بيان اين كه بيان راهكارهاي جلب حمايت مادر شوهر، ديگر مبحث اين كتاب است، اظهار داشت: تقسيم مادر شوهرها به 9 دسته «تك عروس، چند عروس، اختلال شخصيت، وابستگي به پسران، مادران مدرنيته، مادران سنت‌گرا و ...» به همراه بيان ويژگي‌هاي آنها را مي‌توان در اين كتاب مطالعه كرد.

وي تصريح كرد: هدف اصلي نگارش اين اثر، آگاهي‌بخشي به عروس‌ها و آشنايي آنان با باورها و سنت‌هايي است كه متاسفانه به طور غلط در جامعه ما رواج دارد.

رادمنش با اشاره به نقش شوهر در اين ارتباط، عنوان كرد: در اين كتاب درباره نقش شوهران به عنوان پل ارتباطي بين همسران و مادران از منظر روان‌شناختي پرداخته شده است.

كتاب «مهارت‌هاي ارتباط با مادرشوهر» تا يك ماه ديگر از سوي انتشارات رسانه تخصصي بر پيشخوان كتابفروشي‌ها مي‌نشيند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط