یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
وکیل ملکی متخصص در تهران را بشناسید

در این مقاله راهکارهایی ارائه می دهیم تا با استفاده از آنها به بهترین نحو، بهترین وکیل ملک در تهران و شهرستانها را بیابید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ وقتی با موضوعی مواجه می شویم که حساس است یا لا سرمایه ما درگیر اس، ابتدا به دلیل هجوم روش هایی که به ذهنمان می رسد از مسیر درست غافل می مانیم. به عنوان مثال به جست و جو در اینترنت می پردازیم و با کسب اطلاعاتی ناقص و اصطلاحاً دست و پا شکیته در مورد موضوع مورد نظر بر این باور می شویم که می توانیم خود از مدیریت شرایط پیش آمده بر بیاییم. اما در واقع این چنین نیست. اقدامات خودسرانه بر پایه اطلاعات ناقص باعث اتلاف وقت و صرف هزینه های گزاف می شود و گاهاً امکان طرح مجدد دعوا و احقاق حقوق را از موکلین می گیرد. از این رو در این مقاله بر آنیم تا به بررسی یکی از مهم ترین امور حقوقی و کیفری، یعنی امور ملکی با راهنمایی بهترین وکیل در تهران بپردازیم.

سایت حقوقی محمد حاجیلو، ضمن ارائه دانستنی های کاربردی و متعدد در زمینه حقوقی و کیفری بر آن است تا با ارائه راه های دسترسی به وکلای برتر و خبره در هر زمینه، امکان بهره مندی از مشاوره تخصصی با آنان را برای مراجعین و کاربران فراهم آورد. در صورت نیاز به سایت تخصصی محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نمایید. امور ملکی که غالباً وکیل ملکی برای شما انجام می دهد به شرح زیر است:

امور ملکی برای الزام به فک رهن

مطالبه سرقفلی یا حق کسب پیشه

تحویل مبیع

افراز

اموال غیر منقول

رفع مزاحمت

بهترین وکیل کیفری و حقوقی در تهران

بهترین وکیل کیفری در تهران می گوید: در توضیح مفهوم لغت کیفری در عالم حقوق نیز باید گفت، مباحث و موضوعات مطروحه در دادگاه ها، در یک دسته بندی کلی، به موضوعات حقوقی، نظیر مطالبه وجه، طلاق، حضانت، مطالبه خسارت، الزام به ایفای تعهد و انتقال سند رسمی و موضوعات کیفری، نظیر جرایم کلاهبرداری، سرقت، قتل، و… تقسیم می شوند. برای بررسی موضوعات حقوقی در دادگاه، خواهان یا وکیل او، باید اقدام به ثبت دادخواست کرده و برای بررسی موضوعات کیفری در محکمه، شاکی یا وکیل او باید، اقدام به ثبت شکواییه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نمایند.

وکیل حقوقی می تواند با تخصص در زمینه های مختلف این گرایش وسیع به نوعی فعالیت نماید که دیگر هرگز نیاز به ورود به گرایشات دیگر علم حقوق نداشته باشد. بر همگان واضح است اگر یک وکیل مانند پزشکان به صورت تخصصی صرفاً در بخشی از علم حقوق مشغول به کار باشد قطعاً تجربه‌ای گرانبها و تخصصی چشمگیر کسب خواهد نمود. این امر و نه تنها حقوق موکل را تضمین می کند بلکه قاضی دادگاه را نیز در جهت تصمیم صحیح و اجرای عدالت یاری خواهد کرد.

انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران در بررسی امور مربوط به املاک اشاره می کند که غالباً دعاوی با معاملات املاک صورت می پذیرد. یا به عبارت یباید بگوییم که علل دعاوی در امور املاک، معاملات آنهاست که غالباً بر پایه سرمایه گزاری افراد است. امور ملکی که غالباً وکیل ملکی برای شما انجام می دهد به شرح زیر است:

امور ملکی برای الزام به فک رهن

مطالبه سرقفلی یا حق کسب پیشه

تحویل مبیع

افراز

اموال غیر منقول

وکیل متخصص در امور املاک باید تجربه کافی را در امور مربوط به املاک دارا باشد. علاوه بر آن ویژگی های زیر را برای وی متصور هستیم.

آشنا به قوانین حقوقی: ویژگی بسیار مهم وکیل ملکی، داشتن اطلاعات کافی نسبت به مسائل کاملاً جزئی ملک است؛ ایشان باید در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشد.

باتجربه بودن: ویژگی بسیار مهم دیگری که می توان ذکر کرد مربوط به باتجربه بودن یک وکیل ملکی است؛ در صورت با تجربه بودن ایشان، پرونده به خوبی و با موفقیت پیش می رود.

آشنا با روند دادگاه: در صورتی که وکیل ملکی نسبت به روند دادگاه، اطلاعات کافی داشته باشد، می تواند به خوبی و با آگاهی کافی پرونده را به پایان برساند.

سرسخت بودن و سرعت عمل داشتن: هر یک از ویژگی های ذکر شده بسیار مهم هستند و می توانند تاثیر بسیار زیادی در نتایج حاصل از پرونده بگذارند؛ باید ایشان یک وکیل سرسخت و جسور باشد.

تخصص های بهترین وکیل ملکی در تهران

تقسیم ملک مشاع

اعتراض ملک مشاع

تصرف عدوانی حقوقی

تصرف عدوانی کیفری

فسخ معامله

مطالبه وجه التزام قراردادی

ابطال قرارداد

التزام به تحویل مبیع

الزام به اخذ پایان کار

اثبات مالکیت ملک

اسناد اوقافی

کلاهبرداری

مطالبه اجرت المثل ایام تصرف

جعل سند

فروش مال غیر

ممانعت و مزاحمت از حق

انتقال اسناد

قدرالسهم

تخلیه ملک

الزام به ایفای تعهد

الزام به تنظیم سند رسمی ملک

الزام به تحویل مبیع

دعوای ابطال سند مالکیت مال غیر منقول

تفاوت دعوای خلع ید و تخلیه ید

دعوای مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه، تجارت

انواع دعوای موجر و مستأجر در املاک تجاری و اداری و مسکونی

دعوای مربوط به قراردادها و داوری در قرارداد

بهترین وکیل در تهران را چگونه بشناسیم؟

بهترین معرف برای افراد متخصص در هر زمینه ای، کارنامه کاری آنان است. درصد رضایت مندی مراجعین و درصد موفقیت های وی، می تواند دلیلی محکم و اطمینان بخش برای انتخاب وی باشد. در نتیجه اگر می خواهید بهترین وکیل در تهران را بشناسید باید در اولین قدم، به کارنامه کاری وی نگاهی بیاندازید. به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در تهران چند سال سابقه کاری دارد؟ چقدر بر مواد قانونی تسلط دارد؟ تا چه می زان می تواند با عملکرد درست روند رسیدگی را تسریع بخشد؟ موکلین وی از نوع عملکرد و ارائه گزارش کار وی رضایت دارند؟ پاسخ این سوالات به راحتی می تواند دید شما را نسبت به انتخاب فرد متخصص باز کند. مشاوره با افراد متخصص مراحل زیر را به همراه دارد:

شناسایی و بررسی کارنامه کاری

دسترسی به راه های ارتباطی از طریق تبلیغات، موکلین قبلی و سایت شخصی

رزرو وقت مشاوره

حضور سافتن در دفتر وکالت وکیل به همراه تمامی مدارک موجود مرتبط و تاثیر گزار بر موضوع

بررسی همه جانبه موضوع توسط وکیل

آگاهی ااز مراحل پیش رو

اهدای وکالت به وکیل برای پیگیری و انجام امور

آدرس و شماره تلفن وکیل ملکی در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی، کوچه یازدهم (دامغانی)، پلاک ۳۸، واحد ۲

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۲۷۵۵۸۸ و ۲۸۴۲۵۶۸۸ - ۰۲۱

برچسب ها: بهترین وکیل ملکی در تهران, بهترین وکیل در تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها