چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
هر انسان، کتابی است در انتظار خواننده‌اش!

اولین نشست رویداد «کتاب آدم‌ها از زبان خودشان» پنجشنبه در کتابکده قصه و افسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): این روزها کتابکده قصه و افسانه، کتابفروشی تخصصی کودک و نوجوان «مؤسسه فرهنگی هنری خانه قصه و افسانه دنیا» در خیابان ظفر، میزبان سلسله رویدادهایی با عنوان «کتاب آدم‌ها از زبان خودشان» است. کتابفروشی قصه و افسانه در اولین نشست این رویداد، در تاریخ پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با شعار «من چه‌جوری نویسنده شدم؟» میزبان فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کودک و نوجوان و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است. در این دیدار حسن‌زاده که سال‌هاست برای کودکان و نوجوانان ایرانی داستان می‌نویسد، قصه نویسنده‌شدنش را از شروع تا امروز برای مخاطبان تعریف می‌کند.

این رویدادها فرصتی است تا کودکان و نوجوانان، مربیان و والدین و علاقه‌مندان به ادبیات، با تنوع مسیرهای زندگی آدم‌های مؤثر ایرانی آشنا شوند و آینده زیباتری را برای فرزندان ایران رقم بزنند.

خانه قصه و افسانه مرکزی تحقیقاتی است که از سال ۱۳۹۱ با هدف کمک به ثبت، شناخت و ترویج افسانه‌ها و قصه‌های ایرانی برای کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرده است. خانه قصه و افسانه یکی از برنامه‌های حمایتی مؤسسه پژوهشی کودکان دنیاست که ایده شکل‌گیری آن از نشست‌های سالانه و از ایده‌پردازی کارشناسان و همکاران این مؤسسه ریشه گرفته است. تلاش برای شناخت هویت ملی، ارتباط با میراث معنوی و غنی‌سازی جامعه فرهنگی کودکان و نوجوانان از طریق افسانه‌ها و قصه‌ها بخش مهمی از دورنمایی است که خانه قصه و افسانه به آن فکر می‌کند.

رویداد «کتاب آدم‌ها از زبان خودشان» پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۶ در کتابکده قصه و افسانه به نشانی تهران، خیابان ظفر، خیابان گوی آبادی، پلاک ۵ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط