شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
«طلا در مس» تا «جای خالی سلوچ»؛ پیشنهاد انجمن شعر بسیج هرمزگان

بندرعباس - مسئول انجمن شعر بسیج استان هرمزگان آثار مورد علاقه‌اش را برای مخاطبان ایبنا در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی کرد.

به گزارش خبرنکار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمتر از یک هفته دیگر گشایش خواهد یافت. معرفی آثار پرمخاطب، تاثیرگذار و ارزشمند توسط کارشناسان و جامعه کتابخوان ایران زمین یکی از رویکردهای خبرگزاری کتاب است.

ایرج انصاری فرد خالق مجموعه اشعار هشلهفت، مرگابه و دوئل و شاعر پیشکسوت هرمزگانی، نخستین اثری را که برای علاقمندان به ادبیات معرفی کرد، مجموعه ۳ جلدی «طلا در مس» از تالیفات رضا براهنی در حوزه نقد و بررسی تخصصی شعر بود.

انصاری‌فرد در ادامه کتاب «موسیقی شعر» نوشته محمدرضا شفیعی کدکنی درباره موسیقی، وزن و قافیه های شعری را و کتاب «پله پله تا ملاقات خدا» اثر عبدالحسین زرین‌کوب در مورد زندگی، اندیشه و سلوک مولانا جلال‌الدین محمد بلخی (رومی) را به عنوان دو مجموعه کاربردی و کم‌نظیر معرفی کرد.

مسئول انجمن شعر بسیج استان هرمزگان در پایان رمان رئالیستی «جای خالی سلوچ» نوشته محمود دولت‌آبادی را به عنوان آثار برتر و خواندنی پیشنهاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها