شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
تنها کتابخانه شهر گرمی پاسخگوی نیازهای مردم نیست

اردبیل - نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای فعلی تنها کتابخانه شهرستان گرمی پاسخگوی نیازهای مطالعاتی توده‌های مختلف مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، محمد خوش سیما در نشست با مدیرکل کتابخانه های استان اردبیل اظهار کرد: کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی اثرگذار در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: توسعه‌یافتگی جوامع در نتیجه توجه به مقوله‌های فرهنگی از جمله کتاب و کتابخوانی است و هر چه در این حوزه سرمایه‌گذاری شود نتایج و برکات آن در جامعه نمایان می شود.

نماینده مرم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت یک باب کتابخانه عمومی در شهر گرمی، عنوان کرد: کتابخانه شهید عزیزپور گرمی تنها کتابخانه فعال در این شهر است و نیازهای مطالعاتی دانش‌آموزان و دانش‌جویان را پاسخ نمی دهد و باید تمهیدات لازم در این حوزه گرفته شود.

پروانه رضا قلی زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز اظهار کرد: کتابخانه شهید عزپور گرمی با مشارکت بنیاد علوی سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید و احداث طبقه دوم و توسعه فضای فعلی کتابخانه در دستور کار قرار دارد.

وی حمایت از طرح‌های فرهنگی در مجلس شورای اسلامی را در پیشبرد اهداف فرهنگی ضروری دانست و بیان کرد: تأمین اعتبار مورد نیاز برای این مجموعه فرهنگی، سبب ارتقای میزان مطالعه در جامعه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها