شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
مسابقه کتابخوانی ویژه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با مشارکت دفتر امور بانوان استانداری مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل گفت: این مسابقه به مناسبت دهه کرامت از کتاب «مامان بابا من غول نیستم» برگزار می شود.

پروانه رضا قلیزاده هدف از برگزاری این مسابقه را در کنار ترویج فرهنگ مطالعه در بین جوانان بوِیژه بانوان، توجه به آسیب های کاهش جمعیت و فرزند آوری و راه‌های مقابله با این آسیب ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند تا چهارم خرداد ماه سال جاری برای شرکت در این مسابقه به آدرس www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند.

رضا قلیزاده افزود: «کتاب مامان بابا! من غول نیستم!» نوشته مسلم وافی و سعید شریف یزدی با ترجمه خدیجه آسیمه است و نشر معارف آن را منتشر کرده است.

مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی استان همچنین از برگزاری «پویش معرفی کتاب» ویژه دختران در رده سنی کودک با معرفی یکی از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتاب «خانواده به توان دختر» برای گروه سنی نوجوان در قالب فیلم دو دقیقه ای خبر داد.

وی افزود: دختران کارکنان مجموعه بزرگ نهاد کتابخانه های استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می توانند در این مسابقه شرکت کنند و فیلم ها را به شماره تماس ۰۹۰۳۸۳۷۶۳۷۰ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها