چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳
رونمايي «پروانه‌هاي پراكنده» در «روزی که شبیه هیچ روزی نیست»

رونمايي از كتاب‌هاي «پروانه‌هاي پراكنده» و «روزی که شبیه هیچ روزی نیست»شنبه(12 آذرماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار مي‌شود. اين كتاب‌هاي عاشورايي به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از سوي انتشارات بين‌المللي الهدي منتشر شده است._

به گزارش خبرگزاری كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي انتشارات بين‌المللي الهدي، اين مراسم با حضور دكتر محمدباقر خرمشاد، ريیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دكتر علي عسگري،‌ معاون فرهنگي اين سازمان و‌ امین متولیان، مدیر عامل موسسه بین‌المللی نشر الهدی، برگزار مي‌شود. 

سميه حسيني، ‌فاطمه وفايي‌زاده، فاطمه مصلح‌زاده، زينب كاظمي و سودابه عاشوري، نويسندگان كتاب «روزی که شبیه هیچ‌ روزي نیست» در اين جلسه حضور خواهند داشت. همچنين حجت‌الاسلام داوود كميجاني، تدوينگر كتاب «پروانه‌هاي پراكنده» از شركت‌كنندگان در اين برنامه است. 

بيش از 50 قصیده منسوب به امام حسین(ع) در مباحث اخلاقی، سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و شخصی و خانوادگی، محتواي كتاب «پروانه‌های پراکنده» را تشكيل مي‌دهد. قیام روز عاشورا و تحولات آن در قالب‌هاي ادبي نیز محور کتاب «روزی که شبیه هیچ‌ روزي نیست» است.

رونمايي از كتاب‌هاي «پروانه‌های پراکنده» و «روزی که شبیه هیچ‌ روزي نیست» شنبه (12 آذرماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي واقع در بزرگراه رسالت، روبه‌روي در شمالي مصلاي بزرگ امام خميني(ره)، جنب ايستگاه مترو برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط