یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
برگزاري نمایشگاه‌ کتاب در 14 شهر ساحلي

مدیرکل اداره ارشاد استان مازندران گفت: از جمله برنامه‌های مرتبط با کتاب اداره ارشاد استان مازندران، برگزاری نمایشگاه‌های سیار کتاب در 14 شهرستان ساحلی این استان است.-

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که اكنون 129 ناشر در سطح استان مازندران فعالند، اظهار كرد: آبان امسال طی همایشی از ناشران برجسته استانی تجلیل خواهیم کرد و این یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاري نمایشگاه‌های کتاب در شهریورماه افزود: شهریور امسال نمایشگاه استانی كتاب به مدت یک هفته از 27 شهریور تا دوم ماه مهر در شهر ساري برگزار خواهد شد. یک نمایشگاه تخصصی كتاب کودک نیز شهریور در این استان برگزار خواهد شد که چگونگي برپايي آن در آینده اعلام مي‌شود.

مدیرکل اداره ارشاد استان مازندران به مسابقات کتابخوانی در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات جزو برنامه‌های دایمی اداره کل به حساب می‌آیند و ما همواره از آن‌ها به عنوان راهی برای افزایش مطالعه در استان استفاده می‌کنیم.

ابرهیمی اضافه کرد: صبح امروز (18 تیر) نيز همایش «نویسندگان جوان و جوانان نویسنده» با حضور 70 نویسنده جوان حوزه دین برگزار شد و در نهایت، پنج نفر از این تعداد تجليل شدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته کتاب گفت: نمایشگاه هفته کتاب در ماه بهمن، یکی از برنامه‌های مهم ما در پایان سال جاری به حساب می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها