پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
سلیمانی: خرافات جایی در رمان «پیامبر» ندارند

نقی سلیمانی با بیان این‌که خرافات جایی در رمان «پیامبر» ندارند از کار روی جلد‌های ششم، هفتم و هشتم این رمان خبر داد.-

نقی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در حال حاضر مشغول کار  روی رمان «پیامبر» هستم که انتشارات به‌نشر منتشر می‌کند و تا به حال پنج جلد از آن با عناوین «پیش از تولد»، «کودکی»، «نوجوانی»، «جوانی» و «بزرگسالی» منتشر شده‌اند.

وی با بیان این‌که هر جلد از این مجموعه شامل دو کتاب است ادامه داد: در حال حاضر جلد ششم از این مجموعه که عنوانش «میانسالی (1)» است را تحویل داده‌ام و مشغول کار روی کار بر روی کتاب دوم جلد ششم و جلد هفت این کتاب به نام «میانسالی (2)» و جلد هشتم به نام «سالمندی» هستم.

این نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان افزود: محور این کتاب وقایعی است که در قرآن سرنخ‌هایی از آنها داده شده است و برای نوشتن آن‌ها در تاریخ به دنبال مستنداتشان گشتم و به دنبال این بودم که خرافات را به طور کامل از این رمان حذف کنم.

وی در درباره کتاب دیگرش گفت: کار دیگرم «قصه‌های پیامبر و فرزندانش» یک مجموعه پنج جلدی برای گروه سنی پنجم دبستان است که در حال حاضر در انتشارات امیرکبیر در حال تصویرگری است.

سلیمانی ادامه داد: این کتاب شامل قصه‌هایی است که بر پیامبر و فرزندانش در زندگی واقعی آن‌ها گذشته است و از منابع تاریخی در نوشتنش استفاده کرده‌ام.

وی در پایان گفت: کار دیگری هم برای انتشارات امیرکبیر نوشته‌ام به نام «قصه‌هایی که پیامبر گفت» که در این کتاب قصه‌هایی را که ایشان نقل کرده‌اند پرداخت داستانی کرده‌ایم و برای بچه های پنجم دبستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها