جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
«پیکرتراشی بدن با وزنه» با ترجمه نوشادی آمد

کتاب «پیکرتراشی بدن با وزنه» نوشته نیک اوانس را بهزاد نوشادی ترجمه کرده و نشر توپ به تازگی آن را روانه بازار کتاب کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر در پنج بخش به موضوعاتی نظیر علم پیکرتراشی، افزایش توده عضلانی، از بین بردن چربی بدن، تراشیدن نهایی بدن و نگهداری از عضلات می‌پردازد.

مخاطبان این نوشتار را مربیان، استادان و ورزشکاران کار با وزنه تشکیل می دهند.

مخاطبان در بخش نخست این نوشتار با قوانین وزنه زدن، سوخت‌رسانی به بدن، شناخت عضلات و دستورالعمل برنامه آشنا می‌شوند.

بخش دوم کتاب «پیکرتراشی بدن با وزنه» به ساختن توده عضلانی، کسب مزایای آنابولیکی و برنامه سازنده توده عضلانی(برنامه و تمرینات عضله‌سازی) می‌پردازد.

بخش سوم این نوشتار نیز به ارایه تمرین برای کسب عضله خالص، کسب مزایای لاغری و حمله رعدآسا به چربی‌های بدن توجه دارد.

در فصل چهارم و پنجم نیز علاقه‌مندان به علم تمرین و بدنسازی مطالبی را درباره صعود از پلکان شدت، فعالیت‌های آنابولیک با شدت بالا، مکمل‌ها، برنامه‌های شدید ترکیبی، راه‌های پیشرفته پیکرتراشی، پیکرتراشی صحیح و استراتژی‌های اساسی برای رسیدن به اوج جسمانی مطالعه می کنند.

از آن‌جا که ورزشکاران پیش از تجربه باید علم مکانیزم رشد و پرورش عضلانی را بدانند، نویسنده در این کتاب کوشیده است انواع مدل‌های سایزگیری دور کمر، چربی‌سوزی، عضله‌سازی و تغذیه رژیمی را با بهترین جدول‌های برنامه‌ریزی تمرینی به روشی آسان و در عین حال، علمی و عملی ارایه کند.

در بخشی از این کتاب آورده شده است: «شناخت آناتومی بدن یکی از راه‌های پرورش آن است. وقتی درباره آن فکر می‌کنید، یعنی می‌خواهید راهی را بیابید که آن را اصلاح کنید. بخش‌های عضلانی و متقارن با تمرینات هوشمندانه ساخته می‌شوند نه از روی شانس. شما باید مهارت وزنه‌ها را بکار بگیرید تا بدن‌تان را بتراشید، نه بدون برنامه مشخص چندین کیلو وزنه بردارید.»

نخستین چاپ کتاب «پیکرتراشی بدن با وزنه» با شمارگان یک هزار و 100 نسخه، در 336 صفحه و به بهای 150 هزار ريال از سوی نشر توپ روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط