چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
انتشار چاپ سوم کتاب «حضرت بقیه‌الله»

چاپ سوم کتاب «حضرت بقیه الله» اثر آیت‌الله محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، این کتاب یکی از هشت کتابی است که محصول تبدیل سخنرانی‌های آیت‌الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است که به موضوع مهدویت می‌پردازد و موضوعاتی نظیر زندگانی امام زمان(عج)، اخبار غیبت، شخصیت و جایگاه حضرت مهدی(عج) را از میان روایات و همچنین بحث ظهور آن حضرت(عج) و موضوع رجعت را از نگاه قرآن بررسی می‌کند.

کتاب «حضرت بقیه الله» در شش فصل تدوین شده است و با موضوع شناخت حضرت مهدی(ع) آغاز می‌شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیه‌الله را در فصل اول می‌خوانیم. غیبت کبرای آن حضرت را بررسی می‌کند در ادامه کتاب می‌یابیم که در آن روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده‌اند، آورده شده است.

همچنین محتوای این اثر می‌کوشد امام مهدی (عج) را از منظر اهل سنت به خواننده معرفی می‌کند. عصر ظهور امام زمان(عج) نیز در کتاب «حضرت بقیه الله» فصلی را به خود اختصاص داده است. علائم ظهور و قیام آن حضرت (عج) و جهان پس از قیام امام مهدی(عج) در این بخش از کتاب تشریح شده و در پایان سخن از مبحث رجعت امام دوازدهم(عج) به میان آمده و عرض ارادت، اخلاص و عشق به آستان مبارک ولادت آن امام همام پایان بخش کتاب «حضرت بقیه الله» است.

چاپ سوم کتاب «حضرت بقیه‌الله» در 216 صفحه و بهای 70 هزار ریال از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط