یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
انتشار جلد نخست «خودآموز گیتار فلامنکو» در بازار موسیقی

جلد نخست کتاب «خودآموز گیتار فلامنکو» تالیف فرزاد امیرانی، نویسنده و آهنگساز از سوی نشر گنجینه کتاب نارون راهی بازار کتاب شد. این کتاب به همراه یک لوح فشرده آموزشی است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «خودآموز گیتار فلامنکو» شامل 39 عنوان سر فصل درسی مانند «پیکادو»، «آلگریاس»، «تکنیک شست»، «مالگنیا»، «سولئارس»، «سوییانا»، «فاروکا»، «لگاتو»، «سگریاس» و «گلپه» است. 

در پیشگفتار این کتاب به‌ قلم فرزاد امیرانی درباره هنر و سبک فلامنکو می‌خوانیم: «آواز، رقص و گیتار فلامنکو در اندلس یعنی جنوب اسپانیا و در میان مردم عادی آن منطقه ابداع شده است. فلامنکو نوعی رقص محلی است که از درون ناآرامی‌ها و تنش‌های اجتماعی نشات گرفته است. به همین دلیل این سبک موسیقی بیانگر طیف گوناگونی از وقایع و احساسات بشری است: از فاجعه و مصیبت تا جشن و شادمانی.»
 
در بخش دیگر می‌خوانیم: «گر چه این کتاب با عنوان خودآموز ارایه شده، اما بدیهی است که فراگیری گیتار فلامنکو مانند هر هنر دیگری با بهره‌گیری از راهنمایی‌های یک استاد آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.» 

جلد نخست «خودآموز گیتار فلامنکو» در 96 صفحه با شمارگان یک‌هزار جلد از سوی نشر گنجینه کتاب نارون با قیمت 12 هزار تومان راهی بازار کتاب شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط