شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
چاپچي‌ها گرد مي‌آيند

احمد ابوالحسني، قائم مقام شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران با اشاره به بيستمين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران از تشكيل غرفه دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در بيستمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته بندي تهران خبرداد./

احمد ابوالحسني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار كرد: در جلسه با محمودرضا برازش، مديركل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اين نتيجه رسيديم كه دفتر امور چاپ و نشر در بيستمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران دفتري داشته باشد تا نمايندگان شركت‌هاي چاپي بتوانند با مسوولان اين دفتر ديدار كنند.

قائم مقام شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران ادامه داد: به دليل مشكلات و مسايل اداري امكان ديد و بازديد نمايندگان شركت‌هاي شهرستاني با مسوولان دفتر امور چاپ به سختي به‌وجود مي‌آيد و وجود دفتري در بيستمين نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي تهران مي‌تواند به وحدت و همدلي بخش‌هاي دولتي و خصوصي صنعت چاپ كمك كند. 

نايب رييس اتحاديه ليتوگرافان تهران در تشريح اهداف اين اقدام اظهار كرد: اين اتفاق، نخستين بار در تاريخ بيست ساله نمايشگاه رخ مي‌دهد كه نشان از تدبير دولت يازدهم براي بهبود روابط ميان دولت و بخش خصوصي دارد.

ابوالحسني در بخش پاياني صحبت‌هايش گفت: اين رویداد فرصت مناسبي است كه مشكلات و مسايل صنعت چاپ از طريق نمايندگان شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه به گوش مسوولان دولتي برسد تا آن‌ها براي حل آن برنامه‌ريزي كنند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از 28 آذرماه تا یکم دیماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها