شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کتاب «پیکرشناسی مدیریت دارایی» منتشر شد

کتاب «پیکرشناسی مدیریت دارایی» به ترجمه حسین شریف‌پور از سوی مؤسسه بین‌المللی مدیریت دارایی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب حاضر که یکی از کتاب‌های پایه و مرجع در زمینه مدیریت دارایی و به ویژه مدیریت دارایی‌های فیزیکی است، نقطه ورود بسیار مناسبی به این مقوله محسوب می‌شود و خواندن آن برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی که با دارایی‌های فیزیکی سروکار دارند و قصد دارند ارزش بیشتری از طریق این دارایی‌ها خلق کنند، مفید خواهد بود.

دانشجویان و دانش‌پژوهان رشته مدیریت دارایی و رشته‌های دیگری مانند مهندسی نگهداری و تعمیرات، مدیریت تولید و عملیات، مدیریت کیفیت، مدیریت زنجیره تأمین و بسیاری از رشته‌های دیگر دانشگاهی نیز می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند. نسخه انگلیسی این کتاب توسط مؤسسه بین المللی مدیریت دارایی منتشر و طبق قرارداد رسمی این مؤسسه با شرکت ایرانی راهبران پترو پیمان به فارسی ترجمه شده است.

مجوز چاپ و نشر کتاب نیز بر اساس یک توافقنامه رسمی از طرف این مؤسسه بین المللی به شرکت راهبران پترو پیمان اعطا شده است و انتشارات بعثت از طرف این شرکت ایرانی، چاپ و نشر این کتاب را بر عهده گرفته است.
          
مؤسسه بین‌المللی مدیریت دارایی که مقر دفتر اصلی آن در کشور انگلستان است، در زمینه تولید دانش و ترویج فرهنگ مدیریت دارایی در سطح بین‌المللی فعالیت دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها