دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
بیش از ۸۵۰۰ جلد کتاب در استان ایلام توزیع شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به ایبنا گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 8500 جلد کتاب در این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، منصور محبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از توزیع بیش ار ۸۵۰۰ جلد کتاب در میان جوامع هدف در استان ایلام خبر داد.
 
وی بیان کرد: با شناسایی مخاطبان و جوامع هدف و بررسی‌های میدانی تلاش شد که کتاب‌های ارسالی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شیوه‌‌ای صحیح و برنامه‌‌ریزی شده در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
 
محبی ادامه داد: این تعداد کتاب در میان بیش از ۳۵ جامعه‌ی هدف توزیع شده که در سطح استان فعالیت‌های کتاب محور دارند.از طرفی به تمام ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان کتاب اهدا شده است.
 
مؤلف کتاب «شخصیت‌پرداری در دفاع مقدس» ادامه داد: کتاب مهم‌ترین ابزار انتقال دانش بشری است که به‌عنوان پویشگران و علاقه‌مندان به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب وظیفه داریم زمینه‌های لازم برای دسترسی جوامع هدف به کتاب را مهیا کنیم.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد:در برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱ توزیع کتاب در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین، از ماموریت‌های «کتابسرا» اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
 
محبی ادامه داد: کتاب‌هایی که توزیع شده با موضوعات مذهبی، دفاع مقدس و جنگ، آیینی، ادبی، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و... برای مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین بزرگسال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها