سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
باید نهضت تولید محتوا با محوریت جنگ شکل بگیرد

یاسر احمدوند، در دیدار با شاهدخت حیدری، داستان‌نویس حوزه دفاع مقدس در ایلام گفت: بایستی نهضت تولید محتوا با محوریت جنگ شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در ایلام، یاسراحمد‌وند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه(20 دی‌‌ماه) در ادامه سفر به ایلام با حضور در منزل شاهدخت حیدری، داستان‌نویس حوزه دفاع مقدس از تلاش‌های او تجلیل کرد.

وی با اشاره به درگیر بودن استان ایلام با جنگ و وجود سوژه‌های ناب برای نوشتن، گفت: ثبت خاطرات فداکاری‌های مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است، جوانان و نسل نو از بسیاری از رخدادهای آن سال‌ها بی‌خبر هستند و لازم است این سوژه‌های ناب دوران مقاومت و پایداری مردم استان ایلام، تدوین و نوشته شود‌؛ می‌بایست نهضت تولید محتوا با محوریت جنگ شکل بگیرد.  

احمدوند در این دیدار تاکید کرد: تربیت نویسندگان جوان و خلاق ایلامی نیز در همین برای می‌تواند اثرگذار باشد و اداره کل باید بحث آموزش داستان‌نویسی و تولید محتوای مرتبط با دفاع مقدس را در اولویت قرار دهد.
 
وی ضمن تاکید بر استعدادها و ظرفیت‌های ادبی در حوزه دفاع مقدس در استان گفت: افراد مستعد، استان باید در قالب انجمن‌های ادبی رشد کنند تا بتوان در آینده شاهد رونق هرچه بیشتر ادبیات دفاع مقدس باشیم. برای حمایت از نویسندگان استان برای انجام هر خدمتی آماده‌ایم.
 
در این دیدار شاهدخت حیدری، نویسنده‌ ایلامی، به معرفی کتاب‌های منتشر شده‌اش در حوزه دفاع مقدس پرداخت و از دغدغه‌هایش در نوشتن در زمینه دفاع مقدس گفت.
 
از این نویسنده ایلامی تاکنون کتاب‌های، اخراجی(رمان)، مویه در باغ، کبوتر نجات، نفس‌های‌ یک‌ قهرمان (داستان نوجوان)، فانوس‌های معابر و لحظه‌های ناگزیر (داستان زندگی یکی از رزمندگان) چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها