چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
نیماژ با ۸ کتاب تخصصی تئاتر در نمایشگاه حضور دارد

نشر «نیماژ» با ۸ عنوان جدید، شامل ۳ نمایشنامه و ۵ تئوری تئاتر به بخش عمومی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشر «نیماژ» با ۸ عنوان جدید، شامل ۳ نمایشنامه و ۵ تئوری تئاتر به بخش عمومی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد.

نمایشنامه «رؤیاهای صادقانه برتولت برشت» اثر سیمون ماشار و ترجمه حسن حاجت‌پور از نمایشنامه‌های پرفروش‌ این غرفه نیز بوده است.

نمایشنامه «مرگ میرهولد؛ تراژدی با لبخندی بر لب‌ها» از مارک جکسون است که به‌همت علیرضا هایل‌مقدم به زبان فارسی ترجمه شده است.

نمایشنامه «دست نامرئی» سم شپرد و ترجمه امیرعطا جولایی و رضا پارسایی نیز از این انتشارات منتشر شده.

کتاب دیگر «تئوری‌های مدرن اجرا؛ از استانیسلاوسکی تا بوآل» است که نویسندگان آن جین میلینگ و گراهام لی هستند و پوپک رحیمی ترجمه این کتاب راه برعهده گرفته است.

کتاب «دراماتوژی دلقک؛ نظریه و عمل خلق دلقک» از هرنان ژنه و ترجمه شیوا مسعودی کتابی خاص است که به مقوله دلقک در هنر می‌پردازد.

«تئاتر آوانگارد؛ ۱۸۹۲ تا ۱۹۹۲» کتابی از کریستوفر اینس است که به فنون نوآورانه در تئاتر می‌پردازد. آزاده مردانی زنوز این کتاب را ترجمه کرده است.

کتاب «اجرا و شناخت؛ مطالعات تئاتر و گرایش‌شناختی» به‌قلم بروس مک کوناچی و الیزابت هارت نوشته شده که رضوانه امامی‌پور مسئولیت ترجمه آن را بر عهده گرفته است.

«آزمایشگاه تئاتر؛ روش رویکردی به تعلیم، تربیت و خلاقیت تئاتر اودین و یادگیری گروهی» از تاتیانا چمی و ترجمه میرعلیرضا دریابیگی و امیرحسین رضایی است که همین امروز به غرفه اننتشارات نیماژ رسیده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و هم‌زمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها