دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مسابقه کتابخوانی مجازی «آن سوی نور» در حال برگزاری است

ایلام- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی «آن سوی» نور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، اداره‌کل تبیلغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با هدف آشنایی با زندگی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: به مناسبت رحلت جانسوز رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و با هدف آشنایی با بخش هایی از زندگی پربار حضرت امام(ره) مسابقه کتابخوانی مجازی «آن سوی نور» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، اداره‌کل تبیلغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: برای آشنایی مخاطبان با ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره)، ویژگی‌های تدبر،شجاعت،تفکر، آگاهی به زمان و مسائل جهانی ایشان و هم‌چنین شناخت عمیق‌تر از ویژگی‌های فردی حضرت امام اجرای این مسابقه پیش بینی شده که در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: کتاب آن سوی آفتاب(نگاهی به زندگی حضرت امام خمینی(ره))  تالیف علی‌اکبر جعفری ندوشن به زبانی ساده و روان و جذاب، به ابعادی از زندگی پربار حضرت امام پرداخته شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند با مطالعه منبع این مسابقه که نسخه الکترونیکی آن قابل دریافت است، در مسابقه شرکت کنند.
 
حیدری ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز هفتم تیرماه ماه 1402 پیش‌بینی شده و ارسال پاسخ‌نامه از راه‌های پست الکترونیک به آدرس:cheraghi.ali1370@gmail.com،شماره پیامک و شماره پیام‌رسان‌های روبیکا و بله: 09189423207 امکان‌پذیر است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها