سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
رونمایی از 2 کتاب شعر در ابهر

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، از دو کتاب شعر در ابهر رونمایی شد.

آیسان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با حضور انجمن‌های ادبی و هنری و همچنین جمعی از مسئولان رونمایی از دو کتاب شعر «آنایودوم ابهر» و «مرکب خیال» به قلم پرویز عیوض محمدی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دو کتاب رونمایی شده شامل اشعار سروده شده عیوض محمدی دبیر بازنشسته ابهری است، اضافه کرد: این اشعار شامل پنج دهه تلاش این شاعر است که به زبان‌های فارسی و ترکی سروده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر افزود: سروده‌های عیوض محمدی در اوزان و قالب‌های مختلف شعری از جمله غزل، مثنوی، قطعه و .. با موضوعات عاشقانه، اجتماعی، سوگنامه، طنز، عشق به طبیعت شهر و دیار خود ابهر است.

صادقی با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب شاعران و نویسندگان با هدف معرفی این کتب صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این موضوع موجب دلگرمی نویسندگان و البته نقد و بررسی و رفع ایرادات کارهای مولفان می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر همچنین از برنامه‌ریزی برای کلاس‌های تابستانی در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با همکاری انجمن‌های فعال برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح ملی «آموزش هنر برای همه» در راستای اجرای عدالت آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار و در شهرهای اطراف زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها