یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
معرفی کتاب «درمان خانگی» در فرهنگسرای سلامت

کتابخانه فرهنگسرای سلامت در ادامه سلسله نشست‌های دورخوانی کتاب «درمان خانگی» نوشته نوید محمدی را  به مخاطبان معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درمان‌های خانگی در طول تاریخ همواره وجود داشته‌اند و یکی از پرکاربردترین شیوه‌های درمانی در همه جوامع محسوب می‌شوند.

رمان‌های خانگی شیوه‌های معمولی هستند که از نسلی به نسل بعد منتقل می‌شود. هیچ‌وقت داروهای تجویزی مادربزرگ‌ها را دست کم نگیرید! برخی از این داروها تاثیر بسیار خوبی روی دردهای روزمره از قبیل بی‌خوابی، روماتیسم، زکام، سوختگی یا تب دارند، آن هم به شیوه‌ای کاملاً طبیعی و بدون این که سلامتی تان را به خطر بیندازند.

کتاب درمان خانگی کتابی بسیار کاربردی برای تمامی خانواده هاست.در این کتاب نویسنده در رابطه با خوددرمانی با داروهای گیاهی ، ویتامین ها، درمان های خانگی و درمان مشکلاتی همچون: سکسکه، مرض قند، کلسترول، تری گلیسیریدو ... با زبانی ساده و با کمک درمانهای خانگی پرداخته است.

در این برنامه ضمن معرفی کتاب به مخاطبین، بخش‌هایی از آن قرائت می شود. علاقمندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 10 تا 11 به کتابخانه فرهنگسرای سلامت مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها