دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۲
عرضه كوچك‌ترين قرآن جهان در نمايشگاه بين‌المللي تهران

مسوول غرفه انتشارات دارالنور قرآن از عرضه كوچك‌ترين قرآن كامل جهان در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در مصلاي امام خميني(ره) تهران خبر داد و گفت:‌ اين قرآن تصحيح و استخراج سيدمحمد عبدالطيف از كشور مصر است.

 «محمد علوش» در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: كوچك‌ترين قرآن كامل جهان به طول 2 سانتي‌متر و عرض 5/1 سانتي‌متر با جلد طبيعي دوخته شده با بهاي 20000 ريال در نمايشگاه عرضه مي‌شود.

وي با بيان اين كه «انتشارات دارالنور با 38 عنوان قرآن به نمايشگاه قرآن كريم آمده است» يادآور شد: قرآن هشت رنگ «مصحف التجويد» تصحيح علي هامش، چاپ لبنان يكي ديگر از آثار پر استقبال اين غرفه است. در صفحه اول اين قرآن آموزش مفاهيم قرآني و در داخل صفحات نيز بر اساس موضوع، از رنگ‌هاي مختلف استفاده شده است.

علوش در اين باره افزود:‌ اين قرآن در پايان به صورت كشف‌الايات، ‌موضوعات مختلف قرآني را به همراه صفحات مرتبط با آن بيان كرده است. هديه اين قرآن 160000 ريال است.

مسوول غرفه انتشارات دارالنور تخفيف قرآن‌هاي اين انتشارات را 5 تا 30 درصد عنوان كرد و گفت:‌ انتشارات دارالنور، عامل پخش قرآن‌هاي چاپ سوريه و لبنان در قاب‌هاي نفيس و با طرح‌هاي مختلف است. 

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط