سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
رسانه ها در معرفی کتاب‌های خوب ورود جدی داشته باشند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه معرفی کتاب مفید یکی از نیازهای جامعه است، گفت: رسانه ها و حتی تریبون های نماز جمعه برای معرفی کتاب مفید ورود جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، با اشاره به اهمیت ترویج مطالعه، بیان کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، می تواند در برون‌رفت از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

وی بیان داشت: باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش کنیم و نوجوانان و جوانان را به مطالعه تشویق کنیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه کتاب از جایگاه بالایی برخوار است چرا که موجب رشد انسان‌ها می شود، گفت: هر چه بتوانیم بیشتر کتاب را ترویج کنیم، ارتقای جامعه را بیشتر رقم زده ایم.

مطیعی با تاکید بر اینکه که علم در بطن کتاب گنجانده شده است، اظهار داشت: کتاب غذای روح انسان است.

وی افزود: هر چه مردم اهل مطالعه باشند و درک کنند که چه چیزی برای انسان مفید است و چه چیزی مضر، به‌یقین موفقیت بسیاری را کسب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار معرفی کتاب‌های مفید و تازه های نشر برای مردم جامعه شد و گفت: بایستی کتاب‌های ارزشمند و مناسب بافرهنگ و ارزش‌های هر منطقه در کتابخانه‌ها گردآوری و از طریق صداوسیما یا در خطبه‌های نماز جمعه به مردم معرفی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها