پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
خلق نماد کتاب در سطح شهر ملایر قابل توجه است

همدان- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر گفت: در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی، خلق نماد کتاب در سطح شهر ملایر قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ملایر، سید مهدی آخشیک اظهار کرد: چندی است با عبور از بلوار پارک شهر ملایر شاهد نصب دو اثر زیبای هنری با نماد کتاب هستیم، یکی از این آثار خانواده کتابخوان است که با تاکید بر اصل مهم خانواده و کتابخوانی دو نکته مهم را به عموم عابران این بلوار یادآور می‌شود.

وی ادامه داد: اثر بعدی این نمادها استفاده از تنه درختان فرسوده و خشکیده است که هنرمند منبت کار ملایری اقدام به خلق اثر زیبای کتاب کرده که توجه هر انسان زیبایی دوست را به خود جلب می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از دیوار نگاشته‌های زیبای شهرداری ملایر در مورد کتاب و کتابخوانی که در سطح شهر جلوه‌ای زیبا به مناظر بخشیده، قدردانی کرد.

وی همچنین در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از این اقدام زیبای شهرداری ملایر و همچنین حمایت های شایان توجه و بی‌دریغ شهردار فرهیخته و شورای اسلامی شهر ملایر در سالی که گذشت با همراهی در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رهگذر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    من دیروز از کنار این مجسمه رد شدم ولی وقتی داخل کتاب دست پسربچه رو نگاه کردم یه آدم بی فرهنگ داخلش فحش نوشته بود 😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها