یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کتاب‌های صوتی انتشارات سرو استقبال مخاطبان را در پی داشت

مرجان خالقی؛ مدیر کتابخانه موزه دفاع مقدس گفت: استقبال از همکاری که از صوتی کردن دو کتاب انتشارات سرو با اپلیکیشن ایران‌صدا داشتیم ما را به ادامه صوتی کردن کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس امیدوار کرد.

مرجان خالقی، مدیر کتابخانه موزه دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: تا به امروز هفت عنوان کتاب را صوتی کردیم که این صوتی کردن کتاب‌ها در موزه دفاع مقدس از طریق سه گروه انجام شده که در واقع کتاب‌های انتشارات سرو است.

او افزود: در صوتی کردن کتاب‌ها، اولویت با کتاب‌های داستانی و زندگی‌نامه است که برای مخاطب عموم جذابیت داشته باشد.

مدیر کتابخانه موزه دفاع مقدس عنوان کرد: کتاب‌هایی چون «آقای نترس»، «غروب هوبر»، «تل مورک»، «علی سرهنگ»، «به قطار نرسیدم» و «۵۷ روز» به صورت صوتی برای ارایه به مخاطبان آماده شده است.

مرجان خالقی گفت: دو کتاب را با مجموعه ایران‌صدا کار کردیم، که این مجموعه کارهای خودش را روی اپلیکیشن بارگذاری می‌کند که رایگان هست و تا کنون بازخورد خوبی داشته و از آثار تولید شده استقبال خوبی شده است. این بازخورد ما را به ادامه صوتی کردن کتاب‌ها امیدوار کرد.

او ادامه داد: بعد از تجربه‌ای که در همکاری با مجموعه ایران‌صدا داشتیم که به منظور ارایه کتاب‌های صوتی با کیفیت بالا بود، کارهایی هم در رادیو سرو موزه دفاع مقدس انجام شد که استفاده از این گروه هم به دلیل تجربه‌ای بود که در بحث گویندگی و تدوین داشتند و کارها را با کیفیت انجام می‌دهند ما هم در نظرمان کیفیت خوب صدا و تدوین مهم بود؛ برای هرچه بیشتر جذاب شدن کتاب‌های صوتی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط