دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
مسابقه کتابخوانی «مسئله فلسطین» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:مسابقه کتابخوانی «مسئله فلسطین» در زنجان برگزار می‌شود.

محمدکاظم سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و حمایت مردم مظلوم فلسطین، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین و لزوم توجه به این موضوع افزود: بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را مشخص می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» شامل پاسخ به پرسش‌هایی پیرامون صهیونیسم و فلسطین به نویسندگی محمود باقری منتشر شده است، گفت: مسابقه مربوطه نیز پیرامون سوالاتی درباره موضوعات این کتاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه کتابخوانی علاوه بر فعالان رسانه‌ای، فضای مجازی و نخبگان فرهنگی و اجتماعی، عموم مردم نیز می‌توانند شرکت کنند، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۷ دی ماه است.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال در هر مناسبت ملی و مذهبی مسابقه کتابخوانی مربوطه برگزار شده است.

سلامت گفت: مسابقه کتابخوانی «قربانت ایرج»، «آزادی معنوی»، «صعود چهل ساله»،J, «سلام بر ابراهیم»، «آشنایی با قرآن» از جمله مسابقاتی است که با همکاری بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط