یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
خرید مانتو بهاره از فروشگاه پوشاک اینفینیتی

مانتو بهاره یک نوع لباس زنانه است که در فصل بهار پوشیده می‌شود. مانتو بهاره از پارچه های نازک و خنک مانند نخ، کتان و یا لنین دوخته می‌شود. خرید مانتو بهاره با کیفیت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی امکان پذیر است و می‌توان برای موقعیت‌های مختلف از جمله مهمانی‌های رسمی، نیمه رسمی و به صورت روزمره و غیر رسمی از آن‌ها استفاده کرد.

‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مانتو بهاره یک نوع لباس زنانه است که در فصل بهار پوشیده می‌شود. مانتو بهاره از پارچه های نازک و خنک مانند نخ، کتان و یا لنین دوخته می‌شود. خرید مانتو بهاره با کیفیت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی امکان پذیر است و می‌توان برای موقعیت‌های مختلف از جمله مهمانی‌های رسمی، نیمه رسمی و به صورت روزمره و غیر رسمی از آن‌ها استفاده کرد.

انواع مانتو بهاره

مانتوها در دو نوع مجلسی یا رسمی و کژوال یا اسپرت نیز در بازار موجود هستند; که بسته به نوع استایل خود و مکانی که قصد پوشش مانتو را دارید می‌توانید آن را تهیه نمایید. مانتوهای مجلسی بهاره معمولاً با پارچه‌هایی از جنس ساتن، حریر و یا گیپور دوخته می‌شوند.

همچنین مانتوهای بهاره معمولاً در دو نوع جلوباز و جلوبسته در بازار موجود هستند.

مدل مانتو بهاره جلو باز

مانتوهای جلوباز معمولاً با یک کمربند بسته می‌شوند. این نوع مانتو بیشتر کاربرد غیر رسمی و روزانه دارد.

مدل مانتو بهاری جلو بسته

مانتوهای جلوبسته معمولاً با دکمه یا زیپ بسته می‌شوند. برخی از مانتوهای جلو بسته نیز هیچ دکمه یا زیپی ندارند و از طریق سر پوشیده می‌شوند که به آن‎‌ها تونیک می‌گویند. این نوع مانتوها نیز برای موقعیت‌های رسمی یا نیمه رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوعی از مانتو بهاره نیز وجود دارد که برای محل کار مناسب است. مانتو کار بهاره معمولاً با استفاده از پارچه‌هایی نظیر کتان، کرپ و یا مازراتی دوخته می‌شود تا برای محیط کاری مناسب باشد و بانوان احساس راحتی در آن داشته باشند.

خرید مانتو بهاره از فروشگاه پوشاک اینفینیتی

خرید انواع مانتو بهاره اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده زیاد از اینترنت، کسب و کارهای زیادی به سمت دیجیتالی شدن و فروش آنلاین رفته‌اند. این روزها خرید اینترنتی از رایج‌ترین روش‌های خرید کردن می‌باشد.

خرید اینترنتی مانتو بهاره راهی راحت و آسان برای خرید مانتو است. شما می‌توانید به راحتی منزل، انواع مدل‌ها و رنگ‌های مانتو بهاره را دیده و با مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها اقدام به خرید بهترین گزینه کنید. توجه داشته باشید که، برای خرید اینترنتی مانتو بهاره باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده مانند دیجی استایل، مدیسه، پادمیرا، اینفینیتی، شیکسون و غیره مراجعه کنید.

نکات خرید مانتو بهاره

مانتو بهاره یک لباس ضروری برای فصل بهار است. هنگام خرید مانتو بهاره نیاز است تا به نکاتی مهم توجه کنید تا خریدی خوب داشته باشید.

جنس مانتو بهاره

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره کردیم، جنس مانتو باید نازک و خنک باشد تا برای فصل بهار مناسب باشد. پارچه های نخ، کتان یا لنین جزو بهترین گزینه‌ها برای مانتوهای بهاره هستند.

طرح مانتو بهاره

طرح مانتو باید با سلیقه و استایل شما مطابقت داشته باشد. مانتوهای بهاره در طرح‌های ساده، طرح دار و گلدار موجود هستند.

سایز مانتو

هنگام خرید مانتو بهاره، یکی از مهم‌ترین نکاتی که از اهمیت زیادی برخوردار است سایز و اندازه مانتو می‌باشد. یکی از با اهمیت‌ترین مولفه‌ها، قد مانتو است.

قد مانتو باید متناسب با قد افراد هماهنگ متناسب باشد. اگر قصد خرید آنلاین را دارید، به جدول سایزبندی موجود در وب‌سایت با دقت توجه کنید و اگر قصد خرید حضوری مانتو را دارید، حتماً مانتو را بر تن کرده تا از هماهنگی آن با فرم بدنتان مطمئن شوید.

قیمت مانتو بهاره

قیمت مانتو بهاره، ارتباط مستقیمی با جنس، کیفیت دوخت، برند و طرح مانتو دارد. پس با توجه به بودجه مد نظر خود اقدام به خرید مانتو کنید و اطمینان حاصل فرمایید که قیمتی که برای مانتو پرداخت می‌کنید مناسب کیفیت مانتو است یا خیر.

ویژگی مانتو بهاره

همانطور که اشاره کردیم، در فصل بهار هوا رو به گرمی می‌رود پس باید مانتویی را انتخاب کنیم تا خنک و در عین حال راحت باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو بهاره عبارتند از:

رنگ مانتو: رنگ مانتو باید متناسب با پوست صورت شما باشد. رنگ‌هایی با تناژ روشن برای فصل بهار پیشنهاد می‌شوند. رنگی را برای مانتو خود انتخاب کنید که شما را با طراوت نشان دهد.

خرید مانتو جدید برای بسیاری از خانم‌ها سخت است، زیرا نمی‌دانند چه رنگی را با توجه به تناژ پوستیشان انتخاب کنند. اگر هیچ اکسسوری یا لباس دیگری در نظر ندارید که بخواهید رنگ مانتوی خود را با آن هماهنگ کنید، بهتر است به رنگ پوستتان، موقعیتی که قرار است از لباس‌هایتان در آن استفاده کنید و قوانین رایج برای استایل رسمی و کژوال توجه کنید. به عنوان مثال خرید مانتو اداری باید طبق رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی، قهوه‌ای تیره، سرمه‌ای انجام شود.

طرح مانتو: طرح و مدل مانتو کاملاً سلیقه‌ای است اما می‌توانید به مدل‌های ترند نگاهی انداخته و مدلی را انتخاب کنید که مدرن و به روز باشد.در فصل بهار، برای موقعیت‌های رسمی ست کت و شلوار بدون طرح و تک رنگ که به عنوان استایل مونوکروم را به شما پیشنهاد می‌کنیم و برای موقعیت‌های غیر رسمی مانتوهای گل‌دار و طرحدار که نشانگر فصل بهار هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید مانتو بهاره از فروشگاه پوشاک اینفینیتی

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی انواع مدل مانتو بهاره و نکات خرید آنلاین آن پرداختیم. حتماً به نام برند و کیفیت مانتو قبل از خرید توجه داشته باشید تا پس از مدت کوتاهی، مجبور نباشید برای خرید مانتوی بعدی اقدام کنید. حتماً سعی کنید از برندهای مطرح و شناخته شده مانتو بخرید. برندهای معتبر برای رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و از مواد بی‌کیفیت در تولید محصولاتشان استفاده نمی‌کنند. اگر قصد خرید آنلاین از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه را دارید می‌توانید به وب‌سایت اینفینیتی مراجعه فرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها